Upoznajte Piroćanac!
Kada pomislite na tekstilnu proizvodnju u Srbiji, uglavnom se nameću generički brendovi koji teško pariraju uvoznoj robi. A onda naiđete na „Piroćanac“ – ime koje više asocira na hranu nego na garderobu, ali upravo tu počinje njegova autentična priča. Iza tog neobičnog naziva krije se porodični posao iz Arilja, izgrađen na upornosti, znanju i doslednosti u kvalitetu.
Od prvih dana u garaži do ozbiljne proizvodnje sa preko 100 zaposlenih i sopstvenom maloprodajnom i online mrežom, „Piroćanac“ je postao simbol istrajnosti, pamuka i domaće tekstilne vizije. Razgovarali smo sa Milanom Ćirićem, direktorom brenda, o počecima, filozofiji proizvodnje, izazovima preduzetništva i planovima za budućnost.
Ceo intervju pročitajte na našem portalu.
Autor

Urednički tim Naše mreže je dinamična i iskusna grupa autora koji su posvećeni pružanju pronicljivih analiza, vesti iz industrije i detaljnih profila uspešnih preduzetnika.
Više o redakciji