Korisnička podrška: nužno zlo ili vredan pomoćnik?
Dugo zastupam stav da je momenat istine u odnosu brenda sa svojim korisnicima upravo situacija kada nešto “pođe po zlu”.
![Korisnička podrška: nužno zlo ili vredan pomoćnik? 1 korisnickapodrska](https://nasamreza.rs/app/uploads/2024/07/korisnickapodrska-1193x670.jpg)
Dugo zastupam stav da je momenat istine u odnosu brenda sa svojim korisnicima upravo situacija kada nešto “pođe po zlu”.
Pre 13 godina, jedne subote, 3. decembra, sa nekoliko prijatelja sam se iz Beograda zaputio za Novi Sad na TEDxNoviSad.
Kada imate baš mnogo vremena, a osuđeni ste na četiri zida, pre ili kasnije će početi da vam iskrsavaju čudne ideje. Ali, imati tako mnogo vremena ne mora nužno da znači protraćene dane.
Nije svako rođen sa tim, a oni koji jesu, malo ih je. Uglavnom bi ih ljudi opisali kao „taj bi prodao i pesak u pustinji“.
Osnovan iz sopstvene potrebe, a u želji da ponude ono što ni sami na tržištu nisu mogli naći, Stefan Mrčarica i Bojana Ilić pokrenuli su sopstveni brend planer poznat pod imenom Smrcha & Bo.
Osnovan iz sopstvene potrebe, a u želji da ponude ono što ni sami na tržištu nisu mogli naći, Stefan Mrčarica i Bojana Ilić pokrenuli su sopstveni brend planer poznat pod imenom Smrcha & Bo.
Agencija za privredne registre objavila je Godišnji izveštaj o poslovanju privrede u 2023. godini. Izveštaj je dostupan na internet stranici Agencije.
Baš smo nekako lepo udesili ovo digitalno doba tako da iz njega izvučemo maksimum. Kada već imamo bezgranični internet, kada za svaku informaciju samo treba da zavučemo ruku u džep…
Oko 15.000 ljudi je kupilo ulaznice da bi nedavno uživo gledali finale Wimbledona i još oko 65.000 da bi istog dana gledali finale Evropskog prvenstva u fudbalu.
Reč „kreativnost” već dugo se kotira prilično visoko u rečniku fensi fraza koje se koriste kad se priča o biznisu, preduzetništvu, liderstvu, a o marketingu da i ne govorim.