Da li je tvoj biznis emocionalno inteligentan?
Nema sile božje da ti je termin „emocionalna inteligencija” nepoznat, pa ću te poštedeti suvoparnih definicija i objašnjavanja očiglednog.
Nema sile božje da ti je termin „emocionalna inteligencija” nepoznat, pa ću te poštedeti suvoparnih definicija i objašnjavanja očiglednog.
Brzo nastaju i još brže nestaju. Ko nije pasionirani posetilac društvenih mreža „za mlade“ (recimo, neko ko zaluta na TikTok par puta sedmično)…
„Poštovani, ovim putem želimo da Vas obavestimo o statusu Vašeg zahteva”, „Najljubaznije bismo Vas zamolili za strpljenje”, „Hvala na razumevanju”, „Stojim na raspolaganju”.
U prethodnim tekstovima smo razmotrili relevantnost društvenih mreža za različite biznise i govorili o tome kako isplanirati budžet i definisati ciljeve oglašavanja.
Kada kreirate budžet za oglašavanje na društvenim mrežama, važno je definisati jasne ciljeve kako biste usmerili svoje napore i resurse na pravi način.
Društvene mreže su izuzetno moćan alat za reklamiranje i promovisanje biznisa. Međutim, samo prisustvo na društvenim mrežama i redovno objavljivanje danas su daleko od dovoljnog da biste postigli željene rezultate.
U današnjem digitalnom dobu, gde je konkurencija sve veća, prilagođavanje sadržaja vašim potrošačima postaje ključno za uspeh u prodaji.
Neću vas ubeđivati u narednim redovima zašto je dobro da imate medijsku vidljivost i kako sve možete da je iskoristite (jezikom ekonomije – konvertujete).
Da se razumemo. Ovde ne govorimo o veštačkoj inteligenciji (AI) u smislu klasične ljudske inteligencije, već o sposobnosti mašinskih sistema da obavljaju zadatke koji se povezuju sa inteligentnim bićima.
Ako želite da vaši potencijalni i postojeći klijenti budu informisani o novostima vezanim za vaš biznis, newsletter je idealan način da to postignete.
Da li osećate svrsishodnost i samouverenost kada odlazite na posao? Vidite li smisao u onome što radite i neku ideju koju doživljavate kao veću od vas samih?
Jedno od pitanja koje vlasnike malih i srednjih preduzeća najčešće muči jeste kako samostalno obaviti istraživanje tržišta. I ovo uopšte ne čudi.
Logotipi su vizuelni prikaz brenda koji kupci prepoznaju i sa kojim se povezuju. Dobar logo nije samo estetski prijatan, već i efikasno prenosi poruku i vrednosti brenda.
Da na početku razjasnimo šta je SEO ili Search Engine Optimisation. U pitanju je set aktivnosti koje služe kako bi veb-sajt dovele na što bolje mesto u rezultatima pretrage na internetu.
Prednosti marketinga za mala preduzeća uključuju prepoznatljivost široj ili užoj javnosti, uspostavljanje osećaja poverenja između vas i vaših kupaca, a, takođe, možete koristiti marketing i kao način za bolje upoznavanje svojih klijenata. Promocija može povećati vašu prodaju i održati vas relevantnim za vašu publiku.