Veliki iskorak – Tara Mor
„Veliki iskorak“ Tare Mor je knjiga koju svaka žena koja razmišlja da uđe u preduzetništvo ili je preduzetnica manje od pet godina treba da pročita.
„Veliki iskorak“ Tare Mor je knjiga koju svaka žena koja razmišlja da uđe u preduzetništvo ili je preduzetnica manje od pet godina treba da pročita.
Filmovi koji pokušavaju da osvetle epizode iz istorije biznisa vrlo često znaju da se zapetljaju u moralisanje ili apologiju, nekad odu u karikaturizaciju…
„That since we’re sharing the same bed We’re not sharing the same dreams Anymore“, pevao je Holanđanin Oskar Benton.
Probirljiva sam u preporukama knjiga koju svaka kuća treba da ima, što mu dođe kompliment za štivo od visokog značaja, međutim knjiga kojoj ću posvetiti naredne redove je na stepeniku iznad.
Umesto moje recenzije knjige na Međunarodni dan preduzetnica ovaj prostor ustupila sam upravo njima.
Listam da li je iko ikada na sličnom poslovno orijentisanom mediju preporučio autobiografiju Mihajla Pupina.
U sjajnoj raspravi protivnik nam nije prepreka, već propeler. Sa duplim propelerima koji se obrću u suprotnim smerovima, naše razmišljanje ne ostaje zarobljeno na zemlji: uzleće i počinje da leti.
Leto je 1994, Svetsko prvenstvo u fudbalu u SAD, Romario, Bebeto, Bađo, Bugari sa Stoičkovim, Lečkovim i najvećom legendom stila Trifonom Ivanovim, Šveđani sa Brolinom i nadolazećim Larsonom sa dredovima…
„Previše je radikalan u svojim stavovima“, rekoše mi pre nego što sam pročitala knjige profesora Kala Njuporta.
Nadam se da ovaj tekst NE čitate u 14.55. Jedno britansko istraživanje otkrilo je da tipični radnik dostiže najneproduktivniji trenutak u danu upravo u 14.55. To sam naučila iz knjige „Kada: Naučne tajne savršenog tajminga“ Danijela Pinka, pa se sada pred vama razmećem.
Šta kažete na jednu laganu pričicu posle koje ćete se osećati dobro? Autsajder koji postaje heroj nacije?
Ne sećam se kako sam tačno pre šest-sedam godina nabasala na Adama Granta, ali u skoro 21 miliona pregleda njegovog TED govora „The surprising habits of original thinkers“ ima dosta mog udela.
Da li znate šta znači japanska reč koja se izgovara šokunin?
Premisa knjige je jednostavna: mnogi preduzetnici započinju svoje poslovanje zabludom da su oni posao. Mnogi u toj zabludi i propadnu.
Da li mi je stvaaaarno neophodna još jedna knjiga o prodaji i pričanju? Ova da, verujte mi.