Webinar: Šta je brend i kako ga uspešno graditi?
Da pokretanje i uspeh biznisa više ne zavise od samog proizvoda, jasno je i vrapcima na grani. Konzumerizam cveta, kupci jure proizvode, proizvodi jure kupce i po svemu sudeći kraj trke se ne nazire.
Kako se onda izboriti sa svom tom konkurencijom i postati najpoželjniji dasa u društvu? Da li je dovoljno obući skupoceno odelo, a etiketu nabildovati svim poželjnim sastojcima, pa onda se onda šepuriti pred svima ili je rešenje, ipak, malo kompleksnije od toga? Odgovor je jasan, postoji miks začina, a ime mu počinje na B.
Ivan Minić, glavni i odgovorni urednik portala nasamreza.rs i savetnik brojnih, kako globalnih, tako i lokalnih kompanija, otkriće vam odgovore na sva prethodna pitanja.
Teme kojima se sa druge strane webinar neće baviti su:
- Definicija brenda;
- Dubinska analiza pojedinačnih brendova;
- Kako se postavlja knjiga standarda.
Pitanja u vezi sa ovim temama ili predloge za buduće webinare nam napišite u komentarima, a Ivan će se potruditi da na njih odgovori, kako ovde, tako i u rubrikama biznis teme i baza znanja.
Autor
Već dvadeset godina se klackam između tehnologije, marketinga i preduzetništva. Savetovao sam najveće globalne brendove kada je digitalni nastup na lokalnom tržištu u pitanju. Danas i dalje savetujem neke globalne, ali i mnoge lokalne kompanije – kako male, tako i velike.
Više o Ivanu