Webinar: Kako napisati „normalan” oglas za posao?
Da li ste ikada pokušali da napišete oglas za posao koji verno oslikava vašu kompaniju, ali su krajnji rezultati bili razočararavajući? Ili ste privukli veliki broj prijava, ali ne i adekvatne kandidate? Ove “muke” deli veliki broj poslodavaca, a da stvar bude gora ni kandidatima nije lakše kada ih čitaju.
Iako dobro znate čime se bavite i kakav kandidat vam treba, pisano postavljanje jasnih očekivanja i odražavanje vrednosti vašeg brenda, ne idu tako jednostavno.
Nedosledni opisi, nejasne fraze i opšti ton mogu stvoriti pogrešnu sliku i odbiti najbolje kandidate. Ali nema razloga za brigu – odgovori na vaše nedoumice čekaju vas na našem webinaru!
Ina Poljak, psihološkinja sa bogatim iskustvom u poslovnoj komunikaciji i HR-u, predstaviće vam ključne elemente uspešnog oglasa za posao koji zaista privlači pažnju, a kandidatima postavlja jasna očekivanja. Od primera tipičnih grešaka do korisnih saveta, saznaćete kako da izbegnete uobičajene zamke i napišete oglas za posao koji komunicira vrednosti vaše kompanije.
Fokus webinara je na samoj formi i tonu, dok ćemo se tehničkim detaljima vezanim za dizajn i plasiranje baviti nekom drugom prilikom. Neka od osnovnih pitanja na koja ćete dobiti odgovor su:
- Zbog čega je oglas za posao važan deo employer brandinga?
- Gde većina kompanija greši kod pisanja oglasa za posao?
- Koji su ključni elementi oglasa koji zvuči „normalno” (sa zvezdicom) i efektivno komunicira očekivanja?
Ukoliko imate pitanja ili predloge za buduće teme, slobodno ih ostavite u komentarima – Ina će se potruditi da odgovori na vaša pitanja i podeli korisne uvide u svetu biznisa i employer brandinga.
Autor
Rado koristi supermoći psihologije i više od 10 godina radi sa različitim biznisima — od malih preduzetnika do gigantskih korporacija.
Više o Ini