Da li držite online outlet ili prodavnicu?
Jednom prilikom, pre više od 15 godina, osoba iz borda direktora fonda, koji je bio vlasnik firme u kojoj sam radio, postavila je svima jedno jednostavno pitanje…
Jednom prilikom, pre više od 15 godina, osoba iz borda direktora fonda, koji je bio vlasnik firme u kojoj sam radio, postavila je svima jedno jednostavno pitanje…
Vernost kupaca je oduvek bila ključna za uspeh svakog poslovanja. Međutim, u današnjem digitalnom dobu, gde je konkurencija samo jedan klik udaljena, održavanje lojalnosti postaje sve složeniji izazov.
Naslov možda zvuči kao klikbejt, ali odražava suštinu promena koje se dešavaju pred našim očima. Promene ne dolaze preko noći, ali su trendovi koje postavlja mlađa populacija očigledni i neporecivi.
Šta ljudi pretražuju danas i koliko je to važno? Zašto je važno prilagoditi se pretragama kupaca?
Priča se po kuloarima da postoje tamo neki podaci koji su, pazite sad, zlata vredni! O.o. Ma, ‘ajde molim vas, o čemu to pričate?!
Možemo slobodno reči da je prodaja ultimativni cilj svih biznisa, a kao što znamo taj put započinje porudžbinom.
Za nas koji se bavimo online prodajom posao se deli na procese pre kupovine, tokom kupovine i posle kupovine.
Javna tajna jednog dela današnje digitalne strategije svake kompanije je kako naći rešenje da se kupcu privuče pažnja u online svetu, kada smo svi izloženi ogromnom broju oglasa i reklama.
Naslov teksta nije čist “clickbait”, ali drago mi je da ste se “upecali”.
Današnji digitalni servisi vam nude mogućnost koju ranije niste imali u offline načinu poslovanja. A to je da prilično brzo i jednostavno utvrdite da li određene aktivnosti i ulaganje imaju smisla.
O društvenim mrežama je mnogo toga već rečeno i bez obzira na to o kojoj platformi je reč jedan aspekt je zajednički za sve – ljudi i potencijalni kupci vaših proizvoda sve više vremena provode na njima. Uz pomoć interneta, kupci su takođe mnogo informisaniji i samostalniji nego ikada ranije. Onlajn prodaja na društvenim mrežama vam može pomoći da iskoristite prednosti novih trendova, izgradite svoj brend, pronađete potencijalne i izgradite čvrste odnose sa postojećim klijentima.
U prethodnim tekstovima smo pričali o važnosti razumevanjaprodajnih kanala, posebno društvenihmreža. Kako biste povećali svoju prodaju, osim već standardnih koraka ugradnji svog brenda, neophodno je da ciljanu publiku podstaknete da kupe vašproizvod ili uslugu. Prema iskustvu mnogih malih preduzetnika, ponuda proizvodana sniženju uz digitalni kupon, može značajno da utiče na povećanje prodaje.