IntervjuiBiznisi

babalu 01
Biznisi /

Babalu:
Mesto gde je svaki sendvič nova sočna priča

Babalu je koncept koji je za sedam godina rada i postojanja iz korena redefinisao ideju srpske brze hrane. Poučen iskustvima koje je stekao radom u najrazličitijim ugostiteljskim lokacijama širom sveta, Miroslav Mire Đurić, stvorio je brand Babalu sa idejom da koncept sendviča podigne na jedan novi nivo i standardizuje svoje metode i usluge po uzoru na najveće fast-food franšize širom sveta.

Pročitajte intervju
jelenak 01
Biznisi /

Jelenak Atelier:
Ručni vez, spora moda i balkanski hedonizam

Jelena je kreativna umetnica koja stoji iza brenda Jelenak Atelier, poznatog po ručnom vezu na komadima od prirodnih materijala. Njen put započeo je 2016. godine, kada se u želji za kreativnim hobijem oprobala u ručnom vezu. Nekoliko godina potom zanemarila je diplomu istorije umetnosti, kao i karijeru u svetu advertajzinga i odlučila da se posveti ovom pozivu.

Pročitajte intervju
muffin 01
Biznisi /

Muffin Store:
Mafini sa svrhom kao glavnim sastojkom

Marko Stanković i njegova mama stoje iza brenda Muffin Store, koji na našim prostorima pravi sve veći odjek. Ne samo dekadentnim mafinima koji se tope u ustima, već i društvenom svesnošću i fokusom na socijalno preduzetništvo. Inspirisan situacijom svoje mame, Marko je želeo da stvori radno mesto koje nudi dostojanstvene uslove rada ženama u njenom položaju, a da pri tom ponudi besprekorno kvalitetne i ukusne mafine, koji osvajaju prvim zalogajem.

Pročitajte intervju
Da li želite da besplatno dobijate sadržaj sa NašaMreža.rs direktno na Vaš email?
topic 01
Biznisi /

Aleksandar Topić:
Od dečaka sa kutijom bedževa do prepoznatljivog brenda

Aleksandar Topić je umetnik i preduzetnik koji nosi puno šešira. Njegova delatnost obuhvata dizajniranje i izradu originalnih bedževa, leptir-mašni, šolja, majica i sličnih predmeta sa njegovim autentičnim dizajnom, parolama i natpisima. Takođe se bavi i vođenjem društvenih mreža za klijente, izradom logoa i brendinga za firme, a odskora je uplovio i u muzičke DJ vode.

Pročitajte intervju
sofi 01
Biznisi /

Sofi kozmetika:
Put kojim se ređe ide

Danas vam predstavljamo brend koji na tržištu kozmetike kupcima pruža nešto što nije lako pronaći – kozmetiku od sertifikovanih prirodnih i organskih sastojaka, i efikasnih aktivnih materija. Goran Šoć, vlasnik i osnivač Sofi kozmetike, sa svojim timom kreira jedinstvene proizvode za negu lica i tela, koji osvajaju srca kupaca.

Pročitajte intervju