Family Office: Dolazi vreme i za to
Nedavno sam na jednom događaju moderirao panel pod nazivom „Kada deljenje postane množenje“.
Nedavno sam na jednom događaju moderirao panel pod nazivom „Kada deljenje postane množenje“.
Slušao sam nedavno neki podkast tokom svoje redovne večernje šetnje po utihnulom Novom Sadu.
Da li je krajnje vreme da unovčim svoje potrošačke zgode i nezgode i otvorim Mystery shopper agenciju?
Pre jedanaest godina gledao sam film „Svetski rat Z“. U pitanju je zombi apokalipsa sa Bredom Pitom u glavnoj ulozi. Kritičari bi rekli da je osrednji film, ali meni je dobar.
Nisam ljubitelj definicija. Da bi bile dobre, moraju pokriti sve slučajeve, a postoji velika razlika između prosečnih, uobičajenih i graničnih.
„Reči lete, napisano ostaje“ (lat. Verba volant, scripta manent) je jedna od onih latinskih izreka koja ponekad u sebi krije pasivnu agresiju, jer (zavisno od konteksta) na indirektan način može da znači „Pusti priču“.
Konsultanti mnogo pitaju. Mnogo, mnogo. Barem oni koji svoj posao shvataju ozbiljno. Mnogo više pitaju nego što daju neke odgovore.
Sećate li se onog adrenalina, slatkog uzbuđenja kada je svetu trebalo da predstavite svoj prvi proizvod?
Kažu da je najstrašnija stvar za svakog umetnika prazan papir ili platno. To kada nema ničega, i ni iz čega treba stvoriti nešto.
Početkom 2000-ih je bio aktuelan pop hit koji je govorio o jednoj drskoj ženi plave kose, u kom hitu autor nakon nadmudrivanja sa dotičnom bez mnogo okolišanja zaključuje: „Neću smeđe, neću crno, šta ću kada volim plavo.“
20 godina sam radila na strategijama na Balkanu i niko nijednu nije primenio do kraja.
Zar da propustim zicer temu da u septembru ne prozborim koju o učenju?! Pa, nisam šašava.
Moram nešto da priznam: nikada nisam pročitala nijednu knjigu iz biznisa. Nijednu, čak ni biografiju nekog strašno uspešnog i poznatog tipa Stiv Džobs.