Šta su vrednosti, ali stvarno?
Svi znamo za vrednosti, znamo i šta bi one trebalo da označavaju, samo je pitanje — znamo li šta ovaj termin stvarno znači i šta on sve obuhvata.
Svi znamo za vrednosti, znamo i šta bi one trebalo da označavaju, samo je pitanje — znamo li šta ovaj termin stvarno znači i šta on sve obuhvata.
Vremena kada je jedini mogući način funkcionisanja u organizacijama bio onaj koji je podrazumevao princip „Ćuti i radi šta ti se kaže” polako odlaze u istoriju.
Danas se, hvala svim silama kosmosa, o mentalnom zdravlju priča više nego ikada ranije. Pre samo nekoliko godina, a kamoli decenija, to nije baš bilo tako, sigurno se sećaš.
Sigurno smo svi čuli za to da život uopšte nije toliko težak ni komplikovan koliko smo mi, ljudi, skloni da ga kao takvog vidimo.
Reč „kreativnost” već dugo se kotira prilično visoko u rečniku fensi fraza koje se koriste kad se priča o biznisu, preduzetništvu, liderstvu, a o marketingu da i ne govorim.
Šta bi moglo da pođe po zlu kada vaš tim (ili deo tima) radi na daljinu?
Recimo da imaš tim od desetak ljudi koji vodiš. Svaki član tima zna šta mu je posao, a tvoj zadatak je da vodiš tim i staraš se da sve teče kako treba.
Jedna od najboljih stvari u vezi sa vremenenom u kojem živimo jeste to što postaje sve normalnije da pričamo o stvarima o kojima se do juče samo stidljivo ćućorilo.
Pre nekoliko dana sam na Redditu pročitala mejl u kom je jedan čovek, nakon što je bio na intervjuu za posao, toj kompaniji poslao odbijenicu.
Ima ljudi sklonih nesimpatičnim, ukorenjenim navikama – ne uvek, ali vrlo često – na primer, da čeprkaju po telefonu dok sa nekim razgovaraju oči u oči.
Verovatno ne postoji veći „red flag” od rečenice iz naslova. Izgovaraju je šefovi i menadžeri koji žele da podstaknu osećaj pripadnosti kod svojih zaposlenih, što samo za sebe uopšte nije loša stvar.
Mobing ili, u skladu sa terminologijom našeg zakona, „zlostavljanje na radu“ je tema koja je često bila obrađivana i na koju možete pronaći puno tekstova na internetu.
Da li biste radije birali kratokorčnu nelagodu ili da dugoročno budete okej sa sobom i ljudima oko sebe?
Koliko puta vam se desilo da zaćutite kada neko kaže „E, treba da isporučimo to-i-to za dva dana“, (čitaj: za juče)? Ili, „Konkurencija je spustila cene, možda bismo trebalo i mi“?
Ako imate dobar njuh za ljude, sigurno vam nisu promakli. Znate, ona(j) ili onih nekoliko što umeju da izgledaju pomalo namršteno kada se sastanci oduže…
Siguran sam da ste nekada imali priliku da se nađete u sitauciji da otvorite poslovni mejl, osetite optužujući ton sa druge strane i da se u kopiji mejla nalazi vaš šef ili u zavisnosti od vrste organizacije, više njih.