Trojanski konj u svetu marketinga
Još su stari Grci znali da ljudi vole poklone. Čak i kada ih daruju protivnici. Tako je i nastala priča o Trojanskom konju za koju, sigurno, znate kako se završila.
Još su stari Grci znali da ljudi vole poklone. Čak i kada ih daruju protivnici. Tako je i nastala priča o Trojanskom konju za koju, sigurno, znate kako se završila.
Živimo u svetu koji je preplavljen reklamama. Blještave neonke, bilbordi, brendirana vozila, folije na izlogu, flajeri, vizitke, zastave…
Ako bi neko hteo da sazna jedan relativno beznačajan podatak – na primer, koliko slika ukupno može da se pronađe Google pretragom – morao bi da se zadovolji relativno nepotpunim rezultatom.
Kako da jedan gigant auto-industrije osvoji novo tržište? Ovo je pitanje sa kojim se, početkom 21. veka, japanska kompanija Mitsubishi našla „licem u lice“.
Dubai čokolada, Dubai čokolada palačinke, Dubai čokolada krem, Dubai čokolada kroasan, Dubai ovseni kolači… Dubai čokolada sveeee. I sve se odlično prodaje.
Kada su osnovali fabriku guma, braća Eduar i Andre Mišlen su, činilo se, potrefili savršenu preduzetničku nišu.
Ima tome sada već 20 i više godina, a surfovanje internetom je bilo kudikamo manje naporno. Nije baš svako mogao da ima svoj sajt. Bilo je nemoguće zamisliti da vas ljudi zasipaju reel-ovima.
U svetu brze hrane konkurencija između najvećih igrača nikada ne prestaje. McDonald’s i Burger King tako već decenijama vode ljutu borbu za svaki zalogaj.
Ljudski mozak je fascinantan, što je stvar oko koje komotno mogu da se slože i različite religije / duhovne prakse, ali i neuronauke, koje ga ispituju.
Kada je AI počeo da se uvlači u sve pore interneta, s jedne strane se čulo, „O ne, ukrašće nam poslove!“
Kada su počeli da klimaju glavom na „Ovaj sastanak je mogao da bude mejl“, neki su se malo šalili, drugi baš i ne.
Kada ste poslednji put kupili nešto za 599 dinara i pomislili: „Ha, psihološki trik prefriganih prodavaca!“?
Da li ste ikada videli ružičastog zeca kako se trka kroz pustinju, neumorno planinari ili udara u doboš čitavog dana bez prestanka?
Delovalo je pomalo kao paradoks – najpre su mudre i kreativne glave u marketingu provele godine i decenije u istraživanjima…
Kokoške možda ne izgledaju suviše inteligentno, ali imaju jednu interesantnu prednost. Nećete pronaći baš mnogo životinja sa toliko fleksibilnim vratom…
Šta sve jedan brend može da učini za tridesetak sekundi?