Sony, jedna mala boca i velika poplava
Šta vam prvo padne na pamet kada neko pomene Sony?
Šta vam prvo padne na pamet kada neko pomene Sony?
Ako postoje tri reči kojima se može opisati prosečan ispitni rok, te reči bi bile – stres, stres i još stresa.
Početkom 50-ih godina prošlog veka, na putevima su počeli da se pojavljuju automobili ponešto drugačiji od ostalih. Izgledali su kao automobili, kretali su se kao automobili…
Veteran prodaje, Brajan Trejsi, rekao je davnom prilikom: „Činite drugima kao što biste voleli da i oni čine vama.“
Kineske vlasti zabranile su bankama da koriste krznene figure Labubu kao poklone kako bi privukle nove klijente, a kineski carinski službenici su početkom juna objavili da su zaplenili…
Šta je zajedničko za Čikago, reketiranje, ubistva, svet podzemlja i mleko? Neverovali ili da, tek odgovor je Al Kapone, ime koje je uterivalo strah u kosti tridesetih godina prošlog veka.
Još su stari Grci znali da ljudi vole poklone. Čak i kada ih daruju protivnici. Tako je i nastala priča o Trojanskom konju za koju, sigurno, znate kako se završila.
Živimo u svetu koji je preplavljen reklamama. Blještave neonke, bilbordi, brendirana vozila, folije na izlogu, flajeri, vizitke, zastave…
Ako bi neko hteo da sazna jedan relativno beznačajan podatak – na primer, koliko slika ukupno može da se pronađe Google pretragom – morao bi da se zadovolji relativno nepotpunim rezultatom.
Kako da jedan gigant auto-industrije osvoji novo tržište? Ovo je pitanje sa kojim se, početkom 21. veka, japanska kompanija Mitsubishi našla „licem u lice“.
Dubai čokolada, Dubai čokolada palačinke, Dubai čokolada krem, Dubai čokolada kroasan, Dubai ovseni kolači… Dubai čokolada sveeee. I sve se odlično prodaje.
Kada su osnovali fabriku guma, braća Eduar i Andre Mišlen su, činilo se, potrefili savršenu preduzetničku nišu.
Ima tome sada već 20 i više godina, a surfovanje internetom je bilo kudikamo manje naporno. Nije baš svako mogao da ima svoj sajt. Bilo je nemoguće zamisliti da vas ljudi zasipaju reel-ovima.
U svetu brze hrane konkurencija između najvećih igrača nikada ne prestaje. McDonald’s i Burger King tako već decenijama vode ljutu borbu za svaki zalogaj.
Ljudski mozak je fascinantan, što je stvar oko koje komotno mogu da se slože i različite religije / duhovne prakse, ali i neuronauke, koje ga ispituju.
Kada je AI počeo da se uvlači u sve pore interneta, s jedne strane se čulo, „O ne, ukrašće nam poslove!“