Beulr: Kada bežanje sa časova postane full-time projekat
Kada su počeli da klimaju glavom na „Ovaj sastanak je mogao da bude mejl“, neki su se malo šalili, drugi baš i ne.
Kada su počeli da klimaju glavom na „Ovaj sastanak je mogao da bude mejl“, neki su se malo šalili, drugi baš i ne.
Kada ste poslednji put kupili nešto za 599 dinara i pomislili: „Ha, psihološki trik prefriganih prodavaca!“?
Da li ste ikada videli ružičastog zeca kako se trka kroz pustinju, neumorno planinari ili udara u doboš čitavog dana bez prestanka?
Delovalo je pomalo kao paradoks – najpre su mudre i kreativne glave u marketingu provele godine i decenije u istraživanjima…
Kokoške možda ne izgledaju suviše inteligentno, ali imaju jednu interesantnu prednost. Nećete pronaći baš mnogo životinja sa toliko fleksibilnim vratom…
Šta sve jedan brend može da učini za tridesetak sekundi?
Starbucks je prešao veliki put od male radnje koja prodaje mlevenu kafu do lanca kafića koji posluje širom sveta.
Postoji makar jedan zlata vredan saveznik kada je reč o kampanjama koje pokrenu kontroverze: vreme
U poslovnom svetu glasine mogu biti poput male iskre koja na kraju zapali čitavu šumu.
Spoiler alert: nije uvek zanimljivo, iako volimo tako da mislimo.
Godine 1959. na evropskim i američkim putevima su počeli da se kotrljaju unikatni automobili.
Raskidi su gadna stvar. Retko koji ne boli (ponekad baš mnogo boli) i ponekad ljudima treba dosta vremena da ponovo budu oni stari.
Dečko koji je obećavao – tri reči u koje bi stao početak priče o jednom Morisu. Mladić izuzetne lepote, ali sa ništa manje klikera. Za jednog budućeg pravnika, sasvim dobar početak.
Pica sa ananasom je odavno yesterdays news, iako su glasna negodovanja povodom takvog svetogrđa opstala mnogo duže.
U jednom ne baš sofisticiranom delu Londona, na ulicu je svakodnevno izlazila izvesna gđa Dulitl.
Ljudska pažnja = skupa roba. Ako postoji jedna fraza, jedna sitna istina koja sažima suštinu marketinga danas, to je ova koju ste upravo pročitali.