Ključne metrike upravljanja odnosa sa kupcima
Kako bismo pružili dublji uvid u temu Upravljanja odnosa sa kupcima (ili CRM-a), svakako moramo obraditi temu metrika koje su vezane za ovaj pojama.
Kako bismo pružili dublji uvid u temu Upravljanja odnosa sa kupcima (ili CRM-a), svakako moramo obraditi temu metrika koje su vezane za ovaj pojama.
Upravljanje odnosa sa kupcima, tj. CRM suštinski ne može da radi “na suvo”.
Podaci su srž svakog sistema, pa i onog za upravljanje odnosa sa klijentima (CRM – Customer Relationship Management).
Kao mali preduzetnik, verovatno ste već čuli za termin „CRM“, ali postoji dobra šansa da niste sasvim sigurni šta on znači i kako vam može pomoći.
Verovali ili ne, korisnička podrška ima i neke super moći. Kod kompanija koje su istinski fokusurane na korisnike one su deo njihovog “bića”.
Korisnička podrška je neizostavan element poslovanja danas.
Nije svako rođen sa tim, a oni koji jesu, malo ih je. Uglavnom bi ih ljudi opisali kao „taj bi prodao i pesak u pustinji“.
Dobro korisničko iskustvo je imperativ današnjeg biznisa, to smo već ustanovili. Svaka interakcija, od prvog kontakta do komunikacije, kada smo uveliko korisnici neke usluge, oblikuje ukupno korisničko iskustvo.
Svako malo dođemo na neku biznis ideju, zaletimo se u mislima da je razrađujemo, ali se vrlo brzo pitamo: ma ko će, bre, to da kupi/plati/poželi?
Kao ono kad smo bili mali, pa smo hteli da izazovemo nečije sažaljenje rečenicom „Pa i ja sam nečije dete”. Ili kad hoćemo da humanizujemo nekog probisveta, pa kažemo da je i on, eto, nečije dete.
Međunarodna trgovina često preduzetnicima predstavlja bauk, jer deluje da su uvoz ili izvoz robe prekomplikovana, preskupa i procedura rezervisana samo za veće firme.
Određivanje cena je jedan od najkritičnijih aspekata poslovanja. To može da pomogne rastu ili da uništi kompanije.