Zašto je digitalna kriza opasnija od požara u magacinu?
U svetu u kojem jedna objava na Instagramu ili TikToku može za par sati stići do milion pregleda, reputacija brenda visi o koncu svake negativne recenzije…
U svetu u kojem jedna objava na Instagramu ili TikToku može za par sati stići do milion pregleda, reputacija brenda visi o koncu svake negativne recenzije…
Dugo već vlada verovanje u marketinškom svetu da, ako napišeš dovoljno dobar tekst, prodaćeš sve. Ako „pogodiš emociju“, ako napraviš „killer hook”…
Ako ne stižete do ruke potrošača, ne stižete ni do njihove korpe.
U poslovanju danas, u svetskim, ali i lokalnim okvirima, stalno osluškivanje konkurenata nije i ne sme biti luksuz.
U današnjem digitalnom svetu, omnichannel više nije samo moderan izraz, već postaje suštinski pristup u poslovanju, čak i za preduzetnike i male biznise.
Neretko se dešava da, kada posao baš ne ide, vlasnici biznisa ili marketing stručnjaci predlažu da se ponude popusti na proizvode kompanije…
Kao što se menjaju želje i očekivanja, kao i preference korisnika, tako i kompanije prilagođavaju svoje programe lojalnosti upravo njima.
U nedavno objavljenom istraživanju na temu programa lojalnosti u svetu pronašla sam sledeće podatke…
Kako bismo pružili dublji uvid u temu Upravljanja odnosa sa kupcima (ili CRM-a), svakako moramo obraditi temu metrika koje su vezane za ovaj pojama.
Upravljanje odnosa sa kupcima, tj. CRM suštinski ne može da radi “na suvo”.
Podaci su srž svakog sistema, pa i onog za upravljanje odnosa sa klijentima (CRM – Customer Relationship Management).
Kao mali preduzetnik, verovatno ste već čuli za termin „CRM“, ali postoji dobra šansa da niste sasvim sigurni šta on znači i kako vam može pomoći.
Verovali ili ne, korisnička podrška ima i neke super moći. Kod kompanija koje su istinski fokusurane na korisnike one su deo njihovog “bića”.
Korisnička podrška je neizostavan element poslovanja danas.
Nije svako rođen sa tim, a oni koji jesu, malo ih je. Uglavnom bi ih ljudi opisali kao „taj bi prodao i pesak u pustinji“.
Dobro korisničko iskustvo je imperativ današnjeg biznisa, to smo već ustanovili. Svaka interakcija, od prvog kontakta do komunikacije, kada smo uveliko korisnici neke usluge, oblikuje ukupno korisničko iskustvo.