Kad cediš suve kupine, pa obereš bostan…
Za nekoga ko je svojevremeno pokorio Wall Street i sedište američke Vlade, prvi ikada pametni telefon je, malo je reći, premašio sva očekivanja.
Za nekoga ko je svojevremeno pokorio Wall Street i sedište američke Vlade, prvi ikada pametni telefon je, malo je reći, premašio sva očekivanja.
Ako biste pitali nekoga ko je Amansio Ortega, verovatno biste čuli tišinu. Malo više detalja? Na primer, da je to gospodin koji je u nekim trenucima sa Forbsove liste smaknuo i Bafeta i Bezosa i Cukerberga? Jedino se Gejts, očekivano, dobro držao – osim u nekom trenutku 2015, kada je Ortega nakratko smaknuo i njega. […]
„Niko neće želeti da se igra sa lutkom koja ima grudi“, negodovali su ljudi iz sveta igračaka kada je marta 1959. na godišnjem sajmu igračaka u Njujorku predstavljena Barbi.
Šta biste prvo uradili da imate više od 400 miliona dolara, a zaradili ste ih smišljajući igrice za malu i malo veću decu?
Sumanuti uspon i još brutalniji pad. Ako postoji kompanija kojoj bi pristajao ovakav slogan, možda bi je se prvi setili gejmeri.
Ako bi vam došlo da na logo svog brenda stavite kukasti krst, šta mislite, kolike su šanse da taj brend postane jedan od najpoznatijih na svetu?
Mogao je da vam se dopada ili ne dopada, ali ima nešto što mu niste mogli osporiti.
Zamislite da imate sve – a za preduzetnika velikih ambicija, „sve“ bi zvučalo otprilike ovako: svetska dominacija, brend koji prepoznaje mlado i staro, za vas radi armijica od desetine hiljada ljudi i sve vam to donosi milijarde na godišnjem nivou. Dolara, naravno.
Naivnog osmeha, krupnih očiju koje se cakle i neobuzdane kose, mali debeljuškasti trolovi brzo su postali jedna od najprodavanijih igračaka 1960-ih. Uz rame čak i Barbi. Samo u SAD prodavao se jedan primerak na svake dve sekunde! Pre nego što su nestali.
Trolovi su bili hit igračaka 20. veka čak dva puta, ali uprkos tome njihov „tata“ je ostvario samo deo (potencijalnog) prihoda. Ono što je nastalo iz velike ljubavi u siromašnoj porodičnoj kući u danskoj provinciji postalo je svetski fenomen vredan milijarde dolara.
Početkom 1950-ih godina mala kompanija iz Kalifornije pokušavala je da razvije rešenje za potiskivanje vode sa idejom da zaštiti delove projektila od rđe i korozije.
Henri Ford je oduvek bio vredan čovek, strastven prema inovacijama i napretku. Nije uvek bio uspešan i mnogi zapravo ne znaju da je njegov prvi pravi uspeh došao posle četrdesete iako je počeo da radi sa šesnaest.