Kada sladoled zamiriše na slaninicu i sir
Pica sa ananasom je odavno yesterdays news, iako su glasna negodovanja povodom takvog svetogrđa opstala mnogo duže.
Pica sa ananasom je odavno yesterdays news, iako su glasna negodovanja povodom takvog svetogrđa opstala mnogo duže.
U jednom ne baš sofisticiranom delu Londona, na ulicu je svakodnevno izlazila izvesna gđa Dulitl.
Ljudska pažnja = skupa roba. Ako postoji jedna fraza, jedna sitna istina koja sažima suštinu marketinga danas, to je ova koju ste upravo pročitali.
Ako ste kroz srednju školu protrčali sa nadimkom „pileće nožice“, realno je pomisliti da nemate bogzna kakve šanse.
Što veći broj klikova vaš sadržaj dobije na internetu, to su veće šanse da će vaša firma ostvariti veći profit. Drugim rečima, ukoliko postoji interesovanje – desiće se i prodaja.
Znate onaj uzdah pre nego što krenete da čistite kupatilo? I zašto, dovraga, ona posuda za sapun stalno mora da se ulepi?
Šta se desi kada istovarite krdo irvasa na ostrvo puno lišajeva? Irvasi ih inače obožavaju, pa će se verovatno osećati kao da su istovareni na švedski sto.
Praznici nam stižu, praznici nam stižu… Znam po tome što su poslovni saradnici već počeli da mi na mejlove odgovaraju sa „nažalost, ne mogu jer mi kreće prednovogodišnja gužva“.
Sećate se kad je ono Majkl Džekson izdao svoj „Thriller“? Bilo je na njemu 9 pesama, 7 ih je domašilo top 10 na Bilbordu, ali iza kulisa je bila drugačija pesma.
Ima tako ljudi koji vam se učine okej na prvi, drugi ili deseti pogled. Razboriti i pametni, ne manjka im inicijative.
Šta bi moglo da oneraspoloži čoveka koji je zaseo u restoran, a mnogo je gladan i naručio je omiljeni obrok?
Hakovan nalog? Procurele delikatne informacije? Milioni diljem planete na nišanu reklama za koješta?
Kutija u kojoj je došao novi TV-e, mikser, sokovnik… obično završava u đubretu. A gde drugo, zar ne?
Volite li da se igrate sa klincima? Ako imate svoju (ili tuđu) sitnu decu, pokušajte da ih zaposlite jednim interesantnim eksperimentom.
Kada se sa reklamiranjem ode predaleko, to ponekad liči na sandučiće iz kojih se mestimično izruči svežanj flajera, letaka i kataloga.
Ako ste među većinom ljudi koji uglavnom gledaju svoja posla, onda postoji 99,99% šanse da ne znate ko je Sesilija Pejn Gapoškin.