Tehnološki višak – sve što treba da znate
Poslednja stvar koju preduzetnik želi da radi u svojoj firmi – jeste da nekoga otpušta.
Poslednja stvar koju preduzetnik želi da radi u svojoj firmi – jeste da nekoga otpušta.
Sigurno smo svi čuli za to da život uopšte nije toliko težak ni komplikovan koliko smo mi, ljudi, skloni da ga kao takvog vidimo.
U prethodnom tekstu analizirali smo osnovne poreske obaveze preduzetnika koji se opredelio za isplatu lične zarade.
Zdravo živo! Nastavljamo sa berzanskim mudrolijama.
Jedan od parametara koji ne smete prevideti prilikom izbora pravne forme je poresko opterećenje.
Dugo zastupam stav da je momenat istine u odnosu brenda sa svojim korisnicima upravo situacija kada nešto “pođe po zlu”.
Nije svako rođen sa tim, a oni koji jesu, malo ih je. Uglavnom bi ih ljudi opisali kao „taj bi prodao i pesak u pustinji“.
Reč „kreativnost” već dugo se kotira prilično visoko u rečniku fensi fraza koje se koriste kad se priča o biznisu, preduzetništvu, liderstvu, a o marketingu da i ne govorim.
Da li postoji tajna PayPal-a, odnosno neki zakukuljeni sastojak od kog su postali planetarno uspešni ili se radi o slučajnosti?
Šta bi moglo da pođe po zlu kada vaš tim (ili deo tima) radi na daljinu?
Recimo da imaš tim od desetak ljudi koji vodiš. Svaki član tima zna šta mu je posao, a tvoj zadatak je da vodiš tim i staraš se da sve teče kako treba.
Ok, nastavljamo sa investicijama. Prošli članak je bio o zlatu, i ako ste investirali istog momenta kad ste pročitali članak, danas ste već dobri nekih 5-7%, što nije uopšte malo, posebno kada govorimo o zlatu, koje ne kupujete da biste zaradili, već da biste zadržali vrednost.
Omnichannel (sve-kanalni) je termin koji se koristi za opis strategije čiji je cilj da pruži klijentima besprekorno iskustvo na svim kanalima dodira.
Dobro korisničko iskustvo je imperativ današnjeg biznisa, to smo već ustanovili. Svaka interakcija, od prvog kontakta do komunikacije, kada smo uveliko korisnici neke usluge, oblikuje ukupno korisničko iskustvo.
Plaćanje pouzećem, kao što mu i samo ime govori, obavlja se tek prilikom preuzimanja naručene robe.