SEO za mala i srednja preduzeća – osnovne stvari koje bi trebalo da znate
Ako ste još „mali“, a naumili ste da se probijete kroz ogromno (i ponekad zatrpano) polje interneta, onda ste sigurno čuli savet „a da probaš sa plaćenim reklamiranjem?“.
Ako ste još „mali“, a naumili ste da se probijete kroz ogromno (i ponekad zatrpano) polje interneta, onda ste sigurno čuli savet „a da probaš sa plaćenim reklamiranjem?“.
Bio je petak, kasno popodne. Zazvonio mi je telefon u trenutku dok sam nešto čitala. Nepoznat broj.
Kada bismo sabrali dužinu Instagram Reelova koji se pogledaju samo u toku jednog dana, dobili bismo više od 17 miliona sati video-materijala.
Dugo zastupam stav da je momenat istine u odnosu brenda sa svojim korisnicima upravo situacija kada nešto “pođe po zlu”.
Omnichannel (sve-kanalni) je termin koji se koristi za opis strategije čiji je cilj da pruži klijentima besprekorno iskustvo na svim kanalima dodira.
Kada ste poslednji put otišli na internet stranicu neke kompanije ili lidera, a da vam je odmah u startu bilo kristalno jasno sa kim imate posla?
Svako malo u biznisu vidimo različite trendove, metodologije, moderne ili nove oblasti, a nekad i termine kojima gađa kako ko stigne (khm, digitalna transformacija; khm, Customer First; khm, agilnost; khm, AI… i mnogi drugi samo za poslednju deceniju).
Kada biste stali ispred jedne šume, verovatno ne biste odmah videli koliko u njoj ima stabala i krošnji. A onda kada zakoračite, postajete svesni manjih „delova“: jednog po jednog stabla drveta koja počinju da liče na šumu kada izniknu jedno blizu drugog.
Možeš li da zamisliš kako vikendom odlaziš u neki tržni centar i tamo kupuješ nekoliko stvari? Kad dođeš na kasu, saznaš da imaš deset posto popusta — super.
Nema sile božje da ti je termin „emocionalna inteligencija” nepoznat, pa ću te poštedeti suvoparnih definicija i objašnjavanja očiglednog.
Brzo nastaju i još brže nestaju. Ko nije pasionirani posetilac društvenih mreža „za mlade“ (recimo, neko ko zaluta na TikTok par puta sedmično)…
„Poštovani, ovim putem želimo da Vas obavestimo o statusu Vašeg zahteva”, „Najljubaznije bismo Vas zamolili za strpljenje”, „Hvala na razumevanju”, „Stojim na raspolaganju”.
U prethodnim tekstovima smo razmotrili relevantnost društvenih mreža za različite biznise i govorili o tome kako isplanirati budžet i definisati ciljeve oglašavanja.
Kada kreirate budžet za oglašavanje na društvenim mrežama, važno je definisati jasne ciljeve kako biste usmerili svoje napore i resurse na pravi način.
Društvene mreže su izuzetno moćan alat za reklamiranje i promovisanje biznisa. Međutim, samo prisustvo na društvenim mrežama i redovno objavljivanje danas su daleko od dovoljnog da biste postigli željene rezultate.
U današnjem digitalnom dobu, gde je konkurencija sve veća, prilagođavanje sadržaja vašim potrošačima postaje ključno za uspeh u prodaji.