Instagram za mali i srednji biznis – korisni saveti – III deo
Sarađujte i pominjite druge
Instagram je jedan od najjačih kanala na društvenim mrežama za isticanje saradnika i deljenje priča o uspehu kupaca. Čak i ako se zvanično ne pridružite neprofitnoj organizaciji, možete nekoliko puta godišnje davati u dobrotvorne svrhe ili prikupljati sredstva za donacije. Sve je to dobro dok se svrha određene akcije poklapa sa vrednostima vašeg brenda i misijom. Uzmite u obzir da ne prate svi heštegove na društvenim mrežama, pa je označavanje naloga obično bolji izbor ako želite da vas primete.
Drugi način da vas primete je da razmislite o adekvatnom influenseru. Oni će na najbolji način pomovisati vaš brend i skrenuti pažnju na vas. Samo budite pažljivi u njihovom odabiru, jer veliki broj pratilaca ne znači uvek i uspeh.
Gradite iščekivanje i neizvesnost i ponudite ekskluzivnost
Održavanje zainteresovanosti kupaca je suštinski deo svake efikasne marketinške kampanje. Nagradite svoje verne sledbenike ekskluzivnim sadržajem. Neka oni prvi saznaju za nove proizvode, usluge ili događaje. Napravite atraktivne najavne fotografije koje stvaraju iščekivanje ili zadovoljavaju radoznalost za vaša nova izdanja, otvaranja kancelarija ili prodavnice. Ovakav pregled čini da se vaši sledbenici na Instagramu osećaju posebno i vraćaju se radi dodatnih insajderskih informacija.
Analizirajte svoj uspeh i nadogradite ga
Bez povlačenja unazad i analize šta je uspelo, a šta nije, marketing postaje igra pogađanja. Istina je, možete pročitati sve članke na svetu o najboljim praksama i dobrom vremenu za objavljivanje, ali ono što vašim klijentima odgovara saznaćete samo testiranjem i merenjem rezultata.Tu će vam pomoći alati za upravljanje društvenim mrežama. Možete ih koristiti ne samo za zakazivanje Instagram kampanja, već i za analitiku društvenih mreža, odnosno merenje njihovog uspeha. Obavezno redovno merite broj sledbenika, angažman i klikove, kako biste usavršili i poboljšali strategiju. Srećno!
Izvor: www.sendible.com
Autor
Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi