Najbolji tajming za komunikaciju na društvenim mrežama
Progresivan razvoj društvenih mreža i njihovo omasovljenje, naročito u poslednjoj deceniji, značajno je redefinisao način na koji kompanije komuniciraju sa svojom ciljnom grupom.
Dominantne kanale, televiziju i radio, putem kojih su brendovi plasirali svoj promotivni sadržaj zamenile su društvene mreže kojima potencijalni potrošači mogu pristupiti bilo kada i bilo gde. Iako se na prvi pogled mogu činiti kao idealna propagandna područja, društvene mreže funkcionišu po sofisticiranim algoritmima pa je osim originalnog sadržaja, tona komunikacije i dobrog targetiranja vrlo bitno uzeti u obzir i vreme postovanja koje može biti od presudnog značaja da li će vaša poruka stići do ciljne grupe. Na osnovu rezultata istraživanja eminentnih kompanija Hootsuite i Sproutsocial, došli smo do zaključaka u kojim vremenskim terminima i kojim danima je najoptimalnije postovati na najpopularnijim društvenim mrežama i za vas pripremili infografik koji možete pogledati u nastavku.
Autor
Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi