Pre početka: Kada partnerstvo ima smisla?
Majkl Džordan je rekao – talenat pobeđuje utakmice, ali timovi osvajaju šampionate.
Majkl Džordan je rekao – talenat pobeđuje utakmice, ali timovi osvajaju šampionate.
Podrška uvek znači, a posebno kada je reč o novom biznisu.
Godinama pratimo pojavljivanje malih i srednjih preduzeća na društvenim mrežama i na vebu u želji da promovišu, odnosno da prodaju svoje proizvode pored velikih trgovaca.
Za preduzetnike kažu da su osobe koje ne rade za druge, od devet do pet, da bi radili za sebe dvadeset četiri časa.
Stalno se govori o tome šta poslodavci očekuju od zaposlenih, kakve kvalifikacije treba da imaju, kako da se ponašaju, koja pravila da poštuju itd, ali retko se priča o tome kako poslodavci treba da se ponašaju prema zaposlenima i šta se od njih očekuje.
Viktor Igo je rekao – Nešto što je jače od svih armija sveta jeste ideja čije je vreme došlo.
Ukoliko gradite svoj brend, velike su šanse da ste čuli za influenser marketing i da ste možda razmišljali o pronalaženju dobrog brend ambasadora.
Od kako je Instagram ukinuo hronološki fid i prepustio algoritmu odabir sadržaja koji će korisnici gledati, svi koji ovu mrežu koriste u biznis svrhe sada pokušavaju da otkriju trikove koji će im pomoći da povećaju doseg i omogućiti im da upravo njihov sadržaj bude favorizovan kod korisnika.
Ova godina se bliži kraju, a tehnološke kompanije još imaju vremena da iskoriste šansu za napredak. Većina saveta će biti primenjiva i u godini koja dolazi jer su u pitanju koraci koje je nemoguće preskočiti u daljem poslovnom razvoju.
Merenje uspeha u digitalu (kao i generalno u oglašavanju) treba da ima jasnu statistiku. Ako se setimo da smo u priču o marketingu pošli utvrđivanjem biznis ciljeva, a zatim kreiranjem kampanja, ispitivanjem ciljnih grupa i određivanjem najboljih kanala promocije, rezultati svega toga logično treba da se pokažu.
Istraživanje govori da čak 42% startapa propadne jer njihov proizvod nije potreban na tržištu, tako da čak i oni koji imaju inovativnu ideju moraju da razmisle da li je to ideja koja odgovara na potrebe budućih kupaca.
Google Keyword Planner (GKP) je besplatna alatka uključena u paket Google Ads. Karakteristike ovog alata su jasne iz samog naziva i ukazuju na to da je dizajniran u ciju da pronađe odgovarajuće ključne reči za vaše Google Ads kampanje.
Ministarstvo privrede raspisalo je javni poziv za prijavljivanje za finansijsku podršku novom modelu fiskalizacije.
Andrijana pravi nakit od malih nogu, a ljubav prema dizajniranju nakita pretvorila je u posao.
Digitala ne laže! Svako od nas može da ima neko svoje mišljenje o tome ko nam je ciljna grupa i šta su njihove potrebe, ali u momentu kada postavite bilo koji sadržaj na neku od društvenih mreža, kada okačite oglas onlajn, dobićete jasnu povratnu informaciju ko ZAISTA prati to što radite. I to je fenomenalna stvar!
U razgovoru sa vlasnicima malih biznisa često dobijem pitanje da li je oglašavanje na društvenim mrežama neophodno. Ako ste jedan od njih i koristite društvene mreže sa ciljem da ostvarite finansijsku dobit, odnosno da prodate proizvod ili uslugu krajnjem korisniku, onda je ovo tekst za vas.