Remote rad
Rad na daljinu – od kuće ili sa neke druge lokacije nije novost, ali većina kompanija ga nije primenjivala u ovom obimu, ili za sve zaposlene sve do početka pandemije.
Rad na daljinu – od kuće ili sa neke druge lokacije nije novost, ali većina kompanija ga nije primenjivala u ovom obimu, ili za sve zaposlene sve do početka pandemije.
Jedan od najčešćih problema sa kojima se moji klijenti susreću prilikom kreiranja sadržaja za društvene mreže sa ciljem da im poveća prodaju, jeste definisanje ciljne grupe. Pitanja koja dobijam su: Kako da odredim ciljnu grupu? Kako da je postavim? Kako da je nađem?
Kako bi opstali na tržištu, mnogi poslodavci su prepoznali Employer brending kao način pronalaženja i zadržavanja „talenata” i vrednih saradnika.
Majkl Džordan je rekao – talenat pobeđuje utakmice, ali timovi osvajaju šampionate.
Podrška uvek znači, a posebno kada je reč o novom biznisu.
Godinama pratimo pojavljivanje malih i srednjih preduzeća na društvenim mrežama i na vebu u želji da promovišu, odnosno da prodaju svoje proizvode pored velikih trgovaca.
Za preduzetnike kažu da su osobe koje ne rade za druge, od devet do pet, da bi radili za sebe dvadeset četiri časa.
Stalno se govori o tome šta poslodavci očekuju od zaposlenih, kakve kvalifikacije treba da imaju, kako da se ponašaju, koja pravila da poštuju itd, ali retko se priča o tome kako poslodavci treba da se ponašaju prema zaposlenima i šta se od njih očekuje.
Viktor Igo je rekao – Nešto što je jače od svih armija sveta jeste ideja čije je vreme došlo.
Ukoliko gradite svoj brend, velike su šanse da ste čuli za influenser marketing i da ste možda razmišljali o pronalaženju dobrog brend ambasadora.
Od kako je Instagram ukinuo hronološki fid i prepustio algoritmu odabir sadržaja koji će korisnici gledati, svi koji ovu mrežu koriste u biznis svrhe sada pokušavaju da otkriju trikove koji će im pomoći da povećaju doseg i omogućiti im da upravo njihov sadržaj bude favorizovan kod korisnika.
Ova godina se bliži kraju, a tehnološke kompanije još imaju vremena da iskoriste šansu za napredak. Većina saveta će biti primenjiva i u godini koja dolazi jer su u pitanju koraci koje je nemoguće preskočiti u daljem poslovnom razvoju.
Merenje uspeha u digitalu (kao i generalno u oglašavanju) treba da ima jasnu statistiku. Ako se setimo da smo u priču o marketingu pošli utvrđivanjem biznis ciljeva, a zatim kreiranjem kampanja, ispitivanjem ciljnih grupa i određivanjem najboljih kanala promocije, rezultati svega toga logično treba da se pokažu.
Istraživanje govori da čak 42% startapa propadne jer njihov proizvod nije potreban na tržištu, tako da čak i oni koji imaju inovativnu ideju moraju da razmisle da li je to ideja koja odgovara na potrebe budućih kupaca.
Google Keyword Planner (GKP) je besplatna alatka uključena u paket Google Ads. Karakteristike ovog alata su jasne iz samog naziva i ukazuju na to da je dizajniran u ciju da pronađe odgovarajuće ključne reči za vaše Google Ads kampanje.
Ministarstvo privrede raspisalo je javni poziv za prijavljivanje za finansijsku podršku novom modelu fiskalizacije.