Svi pričaju o Foto studio Beograd
Uspeh možete postići tek kada izađete iz zone komfora, pravilo je koje potvrđuje i priča Milana Gordića, fotografa i osnivača Foto studija Beograd.
Uspeh možete postići tek kada izađete iz zone komfora, pravilo je koje potvrđuje i priča Milana Gordića, fotografa i osnivača Foto studija Beograd.
Svetska zdravstvena organizacija je još 2019. godine, na osnovu sprovedene studije, zaključila da se na 1 američki dolar koji se uloži u pružanje tretmana i podrške mentalnom zdravlju zaposlenih, ostvaruje zarada od 4 dolara, usled povećanja njihove produktivnosti.
U redu. Završili smo sve pripremne radnje. Sproveli analize. Uradili planove. Obezbedili finansije. Formirali tim. Obezbedili logistiku. Sve je spremno. Što bi se reklo – krećemo.
Netflix je u 2020. godini najavio podizanje cena svojih usluga, a verovatno je da će cene Netflix paketa nastaviti da rastu i da to neće dovesti do gubitka značajnog broja korisnika. Naime, Netflix je na početku pandemije doživeo ogroman rast i u prvom kvartalu stekao 16 miliona novih pretplatnika, a ovaj rast se kasnije, očekivano, usporio.
Privrednici Zapadnog Balkana zatražili su na sednici Upravnog odbora Komorskog investicionog foruma zapadnobalkanse šestorke (Kif ZB6) od svojih vlada da olakšaju poslovanje privrednika u celom regionu, da učine sve kako bi pojednostavili poslovanje i da se okrenu budućnosti i zajedničkoj regionalnoj saradnji.
Preduzetnici i vlasnici malih i srednjih preduzeća već u martu dobiće na račun prvi deo sredstava iz novog paketa ekonomskih mera vrednog 2,5 milijarde evra.
Da biste lakše našli osobu koja će odgovarati potrebama vašeg biznisa, saželi smo iskustva iz HR sektora nekoliko velikih kompanija.
Sa pojavom korona virusa u svetu, naši životi su se drastično promenili. Socijalna distanca značila je, ne samo da ne možemo da se viđamo sa najmilijima, nego i da svi koji mogu, prelaze na rad na daljinu.
Krizna komunikacija je neizostavni deo većine biznisa.
Živimo u svetu u kojem se sve više priča o „second hand” radnjama, „vintage“ održivoj modi i vođenju računa o kvalitetu odeće koju kupujemo i nosimo.
Možete li da zamislite poslovni sastanak koji podrazumeva odlazak na karaoke ili u saunu? U našoj kulturi je to malo verovatno, ali ukoliko ste u Južnoj Koreji ili Finskoj, ovakav scenario nije začuđujući.
Istaživanje pod nazivom The Visa Back to Business Study – Holiday Edition koje je obuhvatilo ispitanike sa osam tržišta širom sveta (Brazil, Kanada, Nemačka, Hong Kong, Irska, Singapur, UAE i SAD), pokazuje da skoro 7 od 10 vlasnika malih biznisa smatra da su praznici idealno vreme da podignu prodaju nakon izrazito teške godine.
Ključni faktor svakog uspešnog biznisa je dobar tim, a da bi tim bio dobar neophodno je da se gradi dugoročno i pametno.
Pandemija koronavirusa je od svih biznisa možda najviše uticala na ugostiteljski sektor, jer su restorani i kafići morali neko vreme da zatvore svoja vrata, dok je broj gostiju drastično smanjen i u hotelima, pogotovo u velikim gradovima poput Beograda, Novog Sada i Niša. Kada su 24. novembra prošle godine počele da se primenjuju nove epidemiološke mere u borbi protiv širenja virusa, udruženje hotelijera i restoratera HORES kreiralo je pečat „Čisto & sigurno“ / „Clean & Safe“.
Nakon što smo napravili plan, formirali tim i obezbedili finansije, prelazimo na sledeći korak, a to je obezbeđenje logistike.
Čak i bez prebacivanja fokusa na digitalne kanale kao jedne od posledica krize izazvane pandemijom koronavirusa, unapređenje elektronske prodaje se nameće kao nužnost u vremenima koja dolaze.