Kad korpo devojka preuzme očevu firmu
Ako bih počela ovaj tekst statistikom o tome koliko ćerki nasleđuje porodičnu firmu, bio bi to korak ka uprosečavanju, a to nikako ne želim.
Ako bih počela ovaj tekst statistikom o tome koliko ćerki nasleđuje porodičnu firmu, bio bi to korak ka uprosečavanju, a to nikako ne želim.
„Veliki iskorak“ Tare Mor je knjiga koju svaka žena koja razmišlja da uđe u preduzetništvo ili je preduzetnica manje od pet godina treba da pročita.
Da li ti se nekad desilo da slušaš kako neko nešto priča, a pola toga ti nije jasno?
Koliko puta ste ušli u salon nameštaja, naručili kafu i nešto za prezalogajiti?
Ako ste kroz srednju školu protrčali sa nadimkom „pileće nožice“, realno je pomisliti da nemate bogzna kakve šanse.
Filmovi koji pokušavaju da osvetle epizode iz istorije biznisa vrlo često znaju da se zapetljaju u moralisanje ili apologiju, nekad odu u karikaturizaciju…
Mnogo volim da radim. Ne kažem to sarkastično, već zaista tako mislim. Volim što sam deo ekipe koja radi sjajne stvari i što tu ekipu čine mnogo dobri i kvalitetni ljudi. Volim što u tom procesu mogu da prošvercujem pomalo sopstvenih vrednosti, ili što dogovori oko projekata i rad na njima ne liče na kopanje […]
Očekuje se da uskoro u praksi zaživi zabrana pušenja u zatvorenim prostorima, koji nisu bili predviđeni 2010. godine, kada je Srbija dobila Zakon o zaštiti stanovništva od izloženosti duvanskom dimu.
Bio jednom jedan brod koji je uskomešao mnogo talasa u severnom Atlantiku. Sudbina mu je bila i jedinstvena i neslavna – bio je jedan od najvećih i najluksuznijih brodova na svetu, a potonuo je pre nego što je završio prvo putovanje.
Znate onu famoznu rečenicu, parafraziram: „Vi ste prosek petoro ljudi sa kojima provodite najviše vremena“?
„That since we’re sharing the same bed We’re not sharing the same dreams Anymore“, pevao je Holanđanin Oskar Benton.
Stara poslovica kaže: „Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane“. Ali, kada su oni kojima smrkne globalno poznate face, onda vam ovo svanjavanje može doneti milione – posebno ukoliko ste čuveni brend.
Imam jednu dragu poznanicu, nije od onih što su se uvrstili u preduzetnički klub – bar ne još. Trebaće joj strpljenja, ali Vesna je, i bez onog „samostalna delatnost“ iza imena, prilično ušla u fazon.
Što veći broj klikova vaš sadržaj dobije na internetu, to su veće šanse da će vaša firma ostvariti veći profit. Drugim rečima, ukoliko postoji interesovanje – desiće se i prodaja.
Znate onaj uzdah pre nego što krenete da čistite kupatilo? I zašto, dovraga, ona posuda za sapun stalno mora da se ulepi?
Šta se desi kada istovarite krdo irvasa na ostrvo puno lišajeva? Irvasi ih inače obožavaju, pa će se verovatno osećati kao da su istovareni na švedski sto.