Lacoste: Sa šljake u ligu prestižnih brendova
Nijedan sport nije lagan, ali postoje sportovi koji se malo razlikuju od ostalih.
Nijedan sport nije lagan, ali postoje sportovi koji se malo razlikuju od ostalih.
Kada imate baš mnogo vremena, a osuđeni ste na četiri zida, pre ili kasnije će početi da vam iskrsavaju čudne ideje. Ali, imati tako mnogo vremena ne mora nužno da znači protraćene dane.
Baš smo nekako lepo udesili ovo digitalno doba tako da iz njega izvučemo maksimum. Kada već imamo bezgranični internet, kada za svaku informaciju samo treba da zavučemo ruku u džep…
Po završetku Drugog svetskog rata brojne zapadnjačke kompanije napravile su veliki proboj na tržište Japana, a među ovim brendovima našao se i Nestle.
Dok se dobar deo mejnstrim gejmera utrkivao ko će da ima bolju opremu – jer, kada imate igricu oko koje se potrudila čitava armada dizajnera i developera, nema smisla da je terate na osrednjoj grafici…
Prošlo je otprilike dve i po decenije otkako je jedna zelena, smešna sova počela da se šunja po internetu.
Šta je luksuz? Da li se ogleda u dizajnu, kvalitetu i skupocenim materijalima od kojih je proizvod napravljen ili je sve rezultat pažljivo postavljenog ambijenta, psihologije i aure kojom se proizvodi okruže?
Pregršt je kutaka na internetu (a i van njega) koji preporučuju štivo za poslovne ljude, to samo vrca. Ali do sada nisam naišla da je neko preporučio za čitanje pripovetku „San smešnog čoveka“ Fjodora Mihajloviča Dostojevskog.
Godine 1997. glumica Fara Foset se pojavila na naslovnici Plejboja, i to prilično nestandardno odevena.
Internet i digitalne platforme već godinama igraju ključnu ulogu u našem svakodnevnom životu. Upravo zato ovi kanali komunikacije imaju veliku važnost za sva preduzeća, bez obzira na njihovu veličinu i vrstu poslovanja.
Spoiler alert: nije uvek zanimljivo, iako volimo tako da mislimo.
Seminari, konferencije, paneli i radionice; vebinari, podkasti i predavanja, izlaganja i gostovanja… Toliko mesta na kome dobijate (ili stvarate) šansu da se nekome obratite.
U drugoj galaksiji sam, daleko odavde za potrebe moje redovne zen meditacije.
Skoro svaki uspešan biznis krije priču o upornosti, inovaciji i prilagođavanju. U slučaju igre Angry Birds, koja je postala globalni fenomen pre 15 godina, priča je posebno inspirativna.
Postoji onaj jedan dosadan korak koji moramo da pregazimo kada skidamo novu aplikaciju, pravimo naloge ili se prijavimo na mejling liste, njuzletere…
Godine 1959. na evropskim i američkim putevima su počeli da se kotrljaju unikatni automobili.