Strah od propuštanja – Patrik Mekginis
Kada čovek leži na samrti, ne postoji šansa da će se osvrnuti za sobom i poželeti da je maja 2014. odseo u hotelu Vestin, a ne u Meriotu.
Kada čovek leži na samrti, ne postoji šansa da će se osvrnuti za sobom i poželeti da je maja 2014. odseo u hotelu Vestin, a ne u Meriotu.
Za foru da moraš da čitaš svaku pojedinačnu deklaraciju na svemu što kupuješ znam već dugo.
Upozorenje: Nepopularna tema. Umesto o poslu i predanom radu pričamo o odmoru. Jer i tokom odmora se raste, te i on treba da bude nezaobilazni deo preduzetničke agende. Ponekad je lakše to reći nego sprovesti u delo, ali zato je tu razmena iskustava, da ne moramo sve sami na sopstvenim greškama da naučimo.
Dečko koji je obećavao – tri reči u koje bi stao početak priče o jednom Morisu. Mladić izuzetne lepote, ali sa ništa manje klikera. Za jednog budućeg pravnika, sasvim dobar početak.
Ako postoji misteriozniji objekat od ženske torbe, onda to može biti samo ženski neseser za šminku. I za kremice, losiončiće, šampone i kojekakve slične pomade.
Pica sa ananasom je odavno yesterdays news, iako su glasna negodovanja povodom takvog svetogrđa opstala mnogo duže.
Znam da je većini ljudi moje ili starije generacije prva asocijacija na „kako je mirisao moj deda/ćale“ čuveni „Pino silvestre“, poznat po reklamnoj frazi „miris borove šume“…
„Da li je moj Tamagoči još živ?“ Varijacija na ovo pitanje bila je česta u osnovnim školama 1997. godine širom sveta. Čak i u Srbiji.
Zamislite sledeću situaciju: Vi i vaš prijatelj imate isti model telefona. Vama baterija počinje da slabi, a njemu je otkazao ceo ekran.
U jednom ne baš sofisticiranom delu Londona, na ulicu je svakodnevno izlazila izvesna gđa Dulitl.
Ljudska pažnja = skupa roba. Ako postoji jedna fraza, jedna sitna istina koja sažima suštinu marketinga danas, to je ova koju ste upravo pročitali.
Ako bih počela ovaj tekst statistikom o tome koliko ćerki nasleđuje porodičnu firmu, bio bi to korak ka uprosečavanju, a to nikako ne želim.
„Veliki iskorak“ Tare Mor je knjiga koju svaka žena koja razmišlja da uđe u preduzetništvo ili je preduzetnica manje od pet godina treba da pročita.
Da li ti se nekad desilo da slušaš kako neko nešto priča, a pola toga ti nije jasno?
Koliko puta ste ušli u salon nameštaja, naručili kafu i nešto za prezalogajiti?
Ako ste kroz srednju školu protrčali sa nadimkom „pileće nožice“, realno je pomisliti da nemate bogzna kakve šanse.