Zbog čega ljudi (više) veruju mikroinfluenserima?
Kada vrag odnese šalu, valja da se zastane i vrati par koraka unazad.
Kada vrag odnese šalu, valja da se zastane i vrati par koraka unazad.
Kada potrošači postanu izbirljivi, kompanijama i brendovima ne ostaje mnogo izbora. Mogu te potrošače da isprate i da im se prilagode…
Da li ste ikada na društvenim mrežama, televiziji ili u novinama videli reklamu za Rolls-Royce automobile?
Dok se dobar deo mejnstrim gejmera utrkivao ko će da ima bolju opremu – jer, kada imate igricu oko koje se potrudila čitava armada dizajnera i developera, nema smisla da je terate na osrednjoj grafici…
Prošlo je otprilike dve i po decenije otkako je jedna zelena, smešna sova počela da se šunja po internetu.
Šta je luksuz? Da li se ogleda u dizajnu, kvalitetu i skupocenim materijalima od kojih je proizvod napravljen ili je sve rezultat pažljivo postavljenog ambijenta, psihologije i aure kojom se proizvodi okruže?
„Da li je moj Tamagoči još živ?“ Varijacija na ovo pitanje bila je česta u osnovnim školama 1997. godine širom sveta. Čak i u Srbiji.
Koliko puta ste ušli u salon nameštaja, naručili kafu i nešto za prezalogajiti?
Očekuje se da uskoro u praksi zaživi zabrana pušenja u zatvorenim prostorima, koji nisu bili predviđeni 2010. godine, kada je Srbija dobila Zakon o zaštiti stanovništva od izloženosti duvanskom dimu.
Stara poslovica kaže: „Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane“. Ali, kada su oni kojima smrkne globalno poznate face, onda vam ovo svanjavanje može doneti milione – posebno ukoliko ste čuveni brend.
Dakle, konkretan cilj je poput GPS navigacije za životne avanture, a ova jednostavna istina postaje još zanimljivija kada se primeni na potpuno neočekivan način.
Šta se desi kada spojite prava i zakone, proizvođača piva, jednu marketinšku agenciju, kulturno nasleđe, košarku i muziku?
Stara američka poslovica kaže: „Kada ti život da limun, napravi limunadu“. Ok, to je relativno lako. Ali, šta učiniti ukoliko ti život umesto žute voćke, „pokloni“ ozbiljnu opstipaciju?
Nekad se kockice jednostavno poklope. Počnete kao student i za desetak godina ste milijarder.
Recimo da ste ponosni vlasnik male craft pivare. Nakon par godina mukotrpnog rada imate stvarno dobar proizvod i sa svojim brendom ste ušli u većinu lokalnih pivskih pabova.
Personalizacija u e-trgovini je sada toliko uobičajena i primenjuje se na više dodirnih tačaka tokom kupovine: od poruka dobrodošlice, personalizovanih preporuka proizvoda, pa sve do relevantnih ponuda i oglasa na društvenim mrežama i veb-sajtovima.