Arhiva

III deo: Lokalni SEO – ključna reč: INTEGRISANOST

sKI0R1Rs

U trećem i poslednjem tekstu na temu SEO optimizacije, bavićemo se svim propratnim aktivnostima koje mogu da doprinesu boljoj poziciji vašeg biznisa u ovoj pretrazi – aktivnošću na društvenim mrežama, vizuelnom identitetu i integrisanim kampanjama.

Nadamo se da ćemo vam na ovaj način, zajedno sa temama koje smo obradili u prvom i drugom tekstu, dati jasnu sliku i konkretne smernice kako da svoj sajt pozicionirate što bolje na Google-u.

Društvene mreže

Težite da vaši nalozi na društvenim mrežama imaju kvalitetan i ažuran sadržaj – sa relevantnim informacijama koje prate i podupiru one sa vašeg sajta. U zavisnosti od klijenata, ciljne grupe i niše, trebalo bi da izaberete i odgovarajuće društvene mreže. Tako ćete, na primer, za frizerski salon izabrati Fejsbuk, Instagram ili čak i Pinterest. Za uspešno vođenje naloga neophodan vam je i budžet, pa u svoje kalkulacije uključite i novac za marketing na društvenim mrežama – u kombinaciji sa reklamama na Guglu.

Ujednačen vizualni identitet

Ono čemu treba da težite kada kreirate vizualni identitet jeste da za sve koristite istu paletu boja, stil i elemente. Pod ovim podrazumevamo logo, sajt, postove na društvenim mrežama – pa čak i radni prostor. Ukoliko, pak, niste u mogućnosti da svoj vizualni identitet ispratite u potpunosti, potrudite se da ujednačite makar logo, sajt i društvene mreže.

Integrisane kampanje kod lokalnih biznisa

Spominjali smo ujednačen vizualni identitet, a sada pričamo i o ujednačenim kampanjama. Svi kanali komunikacije trebalo bi da dopunjuju jedan drugi. Bilo da ste se odlučili za kampanju samo na Guglu, Fejsbuku ili baziranu na PR tekstovima – najvažnije je da na svim kanalima šaljete istu sliku o vašem biznisu. Ista poruka, istoj ciljnoj grupi, uz ujednačen vizuelni identitet, ujednačen ton komunikacije i optimizacija koja dolazi s vremenom – izvući će maksimum iz svega uloženog.

I na kraju, za bilo koji vid optimizacije potrebni su vreme i strpljenje. Nemojte da očekujete rezultate nakon nedelju dana. Dajte vremena svom sajtu, reklamama i kvalitetnom sadržaju da pronađu put do vaših korisnika. A dok čekate, probajte da implementirate sve ono što smo u do sada spominjali!

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi