Instagram za mali i srednji biznis – korisni saveti – II deo
Pokušajte i sa IGTV-om
Instagram TV – IGTV – je funkcija koja omogućava korisnicima da postave (upload) dugačke video zapise na platformu. Duži video zapisi vam pružaju puno prilika za stvaranje zabavnog, svežeg i zanimljivog video sadržaja za vaš brend. Evo i nekoliko prednosti korišćenja Instagram Stories za brendove:
- IGTV video snimci mogu trajati od 60 sekundi do sat vremena, ostavljajući dovoljno prostora za kreativnost.
- Dugme „Pratim“ na IGTV-u omogućava obožavateljima lak pristup novom sadržaju. Pratitelji će takođe biti upozoreni da objavite nešto novo.
- IGTV deluje kao dodatna platforma za prikazivanje vašeg video sadržaja, što znači da je veća verovatnoća da će ga videti.
- IGTV video zapisi se mogu uvrstiti u „novosti“, u formi kratkog preview-a, na koji se klikne da bi videli dužu verziju snimka, a to povećava vidljivost i broj pregleda.
- Korisnici Instagrama mogu ostavljati komentare na IGTV video zapisima koji će biti vidljivi drugima, kao i njima slični, pružajući vredan društveni dokaz.
- Popularnost video zapisa u dugoj formi raste, pa je sada pravo vreme da započnete eksperimentisanje.
Često osvežavajte biografiju na profilu
Budući da je jedina veza na koju je moguće kliknuti u vašem odeljku Biografija (tačno ispod vašeg imena), imajte naviku da je često ažurirate. Šteta je što ga većina brendova koristi samo za povezivanje na svoju veb stranicu, jer bi se sa njom moglo učiniti mnogo više. Razmislite, vođenje registracija događaja, preuzimanja aplikacija ili čak kupovina.
Instagram je takođe lansirao svoje Instagram Business profile i plaćeno oglašavanje. Profil preduzeća dodaje telefonski broj u vašu biografiju i daje pristup opsežnim analitičkim podacima koji inače ne bi bili dostupni ako ne koristite ovaj alat za društvene medije.
Povedite ih iza kulisa
Kupci su prirodno znatiželjni odakle potiču njihovi proizvodi, tako da možete da iskoristite Instagram da biste im pokazali ceo životni ciklus. Ovo je posebno važno za kompanije koje prodaju ekološki prihvatljive proizvode ili FairTrade proizvode. Izvorne slike koje pokazuju kako se proizvode proizvodi – od osnovnog materijala, proizvodnje do distribucije.
Ako vam ništa ne padne na pamet, možete da podelite nešto što svi imaju – skice, beleške i ispunjene tabele. Svako preduzeće je diskutovalo o idejama, na vama je da napravite lepu sliku i postavite je na Instagram. Možda ćete otkriti da je najbolje isprobati različite tipove postova dok ne postignete uspeh sa onim koji će angažovati publiku.
Proširite svoj doseg (reach) pomoću #heštegova
Koristite heštegove da biste proširili doseg vaših objava. To mogu biti specifične kampanje ili opšte – važno je samo da su relevantne. Obavezno podesite i glavni #hešteg svoje kompanije (#vaše ime) i štedljivo ga koristite na Instagramu (Tvitter i LinkedIn su takođe dobri). To ljudima olakšava pronalaženje sadržaja koji se odnosi na vas, kao i na vaš glavni nalog.
Najbolja praksa je da koristite između tri do pet heštegova, uprkos činjenici da je maksimum koji možete dodati 30 po objavi na Instagramu. Koristite sopstvene heštegove specifične za kampanju kao i one popularnije, kako biste povećali vidljivost svog sadržaja. Možete se okušati u proslavi #hešteg praznika na društvenim mrežama. Možete započeti dodavanjem heštegova poput #instagood (koristi se u preko milijardu postova) ili #tbt (povratak u četvrtak) i ne zaboravite na one specifične za industriju. Ako se bavite IT-om, hashtag #IT ili #tech će biti sasvim u redu.
Profesionalni savet: pomoću Sendible-ove funkcije „Prvi komentar“ možete da zakažete da postovi na Instagramu uključuju sve heštegove koje biste želeli da koristite u odeljku za komentare posta, bez ometanja natpisa. 👇
Zakažite sedmične Instagram objave za nekoliko minuta
Pojednostavite način upravljanja Instagram računima pomoću Sendible. Tako možete unapred da kreirate željeni sadržaj, odaberete vreme objave i heštegove koje ćete postaviti uz tekst. To će vam uštedeti mnogo vremena.
Izvor: www.sendible.com
Autor
Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi