Sprout Social – još jedan koristan alat za upravljanje društvenim mrežama
Već smo pisali o raznim alatima koje možete da koristite u upravljanju vašim društvenim mrežama, jer iz dana u dan postaje sve teže da ih sami proveravate i vodite. Ukoliko nemate nekoga da vam vodi DM, treba da koristite alate koji u tome mogu da vam pomognu, pogotovo ako imate više profila.
Već smo pisali o setu formulara za upravljanje nalozima na društvenim mrežama, kao i Hootsuite i Hashtagify, a ovoga puta predstavljamo vam Sprout Social, alat koji pomaže u izvlačenju izveštaja, čime dobijate pristup analitici sa društvenih mreža. Takođe, on vam omogućava zakazivanje objava i poruka na svim profilima.
S obzirom na to da je važno da slušate svoju ciljnu grupu, njihove želje i navike, ovaj alat vam omogućava da dobijete uvid u sve razgovore na DM u vašoj industriji, da vidite šta su glavni propusti u toj oblasti i da poboljšate performance svog brenda/proizvoda.
Uz jasan izveštaj analitike vaših profila, možete da proverite koliki je odgovor (engagement) vaše target grupe na poruke koje šaljete, ali i kakve preporuke dobijate od korisnika. Ova platforma omogućava vašim zaposlenima da na jednostavan način podele pripremljeni sadržaj i na svoj DM.
Sve su ovo značajni uvidi koji će vam pomoći da razumete tačno kome se obraćate, šta vole da vide i čuju vaši klijenti/kupci i na koji način ćete dopreti do njih.
Iako je Sprout Social jedan da najskupljih alata o kojima smo pisali, jer je početna cena 99$ mesečno, osnovni paket ove platforme nudi mnogo više opcija od Hootsuite-a ili Buffer-a.
Autor
Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi