Kako “zaustaviti palac” potencijalnom kupcu?
Javna tajna jednog dela današnje digitalne strategije svake kompanije je kako naći rešenje da se kupcu privuče pažnja u online svetu, kada smo svi izloženi ogromnom broju oglasa i reklama.
Javna tajna jednog dela današnje digitalne strategije svake kompanije je kako naći rešenje da se kupcu privuče pažnja u online svetu, kada smo svi izloženi ogromnom broju oglasa i reklama.
Naslov teksta nije čist “clickbait”, ali drago mi je da ste se “upecali”.
Današnji digitalni servisi vam nude mogućnost koju ranije niste imali u offline načinu poslovanja. A to je da prilično brzo i jednostavno utvrdite da li određene aktivnosti i ulaganje imaju smisla.
O društvenim mrežama je mnogo toga već rečeno i bez obzira na to o kojoj platformi je reč jedan aspekt je zajednički za sve – ljudi i potencijalni kupci vaših proizvoda sve više vremena provode na njima. Uz pomoć interneta, kupci su takođe mnogo informisaniji i samostalniji nego ikada ranije. Onlajn prodaja na društvenim mrežama vam može pomoći da iskoristite prednosti novih trendova, izgradite svoj brend, pronađete potencijalne i izgradite čvrste odnose sa postojećim klijentima.
U prethodnim tekstovima smo pričali o važnosti razumevanjaprodajnih kanala, posebno društvenihmreža. Kako biste povećali svoju prodaju, osim već standardnih koraka ugradnji svog brenda, neophodno je da ciljanu publiku podstaknete da kupe vašproizvod ili uslugu. Prema iskustvu mnogih malih preduzetnika, ponuda proizvodana sniženju uz digitalni kupon, može značajno da utiče na povećanje prodaje.