Mladi imaju drugačiji odnos prema zapošljavanju
Uslovi pod kojima se nekada zapošljavalo, više nisu dovoljni da se privuče mlađa generacija. To najbolje znaju HR menadžeri, koji ponekad moraju duže da čekaju da naiđe pravi kandidat.
Uslovi pod kojima se nekada zapošljavalo, više nisu dovoljni da se privuče mlađa generacija. To najbolje znaju HR menadžeri, koji ponekad moraju duže da čekaju da naiđe pravi kandidat.
Biznisi koji traju dokazuju da ključ uspeha nije samo u dobroj ideji, već u mogućnosti povezivanja s drugima i ostvarivanjem otvorene komunikacije kako bi se prepoznale sve mogućnosti saradnje i stvorila mreža ljudi koji dele iste ciljeve. Upravo to je jedan od zaključaka nedavno održane onlajn Webiz konferencije, a ujedno i cilj Naše Mreže koja želi da poboljša komunikaciju i dostupnost informacija svima željnim unapređenja poslovanja.
Bloomberg Indeks inovativnosti pokazuje da je Južna Koreja ove godine opet proglašena za najinovativniju zemlju sveta nakon što joj na godinu dana titulu preotela Nemačka. Ova azijska zemlja je, kako Forbes navodi, uspešno izbegla ekonomske krize 2000. i 2008. godine, a sada se vratila na isti nivo rasta kao pre pandemije.
Mogućnost rada na otvorenom i u zatvorenom, kao i produženje radnog vremena, uneli su optimizam među male i srednje privrednike, jer se stanje u ugostiteljskom sektoru polako vraća u normalne tokove.
Da li se dobro razumemo u ovom ludom brzom svetu?
Danas odgovaramo na pitanje kako da iskoristite dobar sadržaj i algoritme društvenih mreža da izgradite bolji brend, dobijete više klijenata, bolje konverzije i da prodate više proizvoda i usluga.
Tokom 2020. godine razvoj digitalne komunikacije i tehnoloških rešenja dobio je i životnu važnost.
Influenseri su osobe od uticaja koje svojim objavama na društvenim mrežama „utiču“ na svoju publiku da kupi proizvod koji reklamiraju. Pojam je mnogo širi od onoga kako ga mnogi danas upotrebljavaju.
Kako da iskoristite dobar sadržaj i algoritme društvenih mreža da izgradite bolji brend, dobijete više klijenata, bolje konverzije i da prodate više proizvoda i usluga?
Zamislite da znate svakog vašeg kupca, korisnika, follower-a, fana. Kako se zove, gde živi, šta radi, u kakvoj porodici živi, kakav mu je imovinski status i stil života, navike, kojim brendovima veruje i kada odlučuje da nešto kupi…
Nedavno je u Crnoj Gori preko digitalne platforme Seljak.me prodata prva krava plaćena bitkoinom. Krava je dobila ime Bitkoinka, a plaćena je oko 0,03 bitkoina, što je oko 1.350 evra.
Kriza je period kada dolazi do nestabilnosti. Tri reči koje opisuju krizu su neočekivanost, nesigurnost i opasnost.
Inovativnost je jedna od ključnih tema današnjice, a Bloomberg Indeks Inovativnosti, kako navodi Business Insider, godinama unazad rangira zemlje sveta po unapred zacrtanim kriterijumima, kao što su: ulaganja u istraživanja i razvoj, kvalititet visokog obrazovanja, količina patenata, proizvodni kapaciteti, produktivnost i brojnost visoko tehnoloških javnih kompanija.
Iako je do nedavno u većini biznisa gotovo podrazumevano da posao često nije prijatno iskustvo, u poslednje vreme se podiže svest o značaju zadovoljstva zaposlenih, jer se direktno odražava na produktivnost.
Većina zaposlenih i poslodavaca mašta o tome da se na radnom mestu oseća priznato i uvaženo. Ideal kome često težimo ne samo u poslovnom, već i u opštem društvenom kontekstu jeste jednakost.
Mnoge knjige su napisane na temu kako biti uspešan preduzetnik. One nude pregled veština, tehnika, modela i različitih tajni kako uspeti. Ono što je zanimljivo, a što se ne može naći u knjigama, niti čuti na seminarima ili studijama, jeste jedna važna stvar – sanjarenje, maštanje, nove ideje. Ako ste i sami preduzetnik ili ste imali prilike da upoznate neke od njih, znate koliko se oni međusobno razlikuju.