Startapuj: Korak 7: obezbeđenje logistike
Nakon što smo napravili plan, formirali tim i obezbedili finansije, prelazimo na sledeći korak, a to je obezbeđenje logistike.
Nakon što smo napravili plan, formirali tim i obezbedili finansije, prelazimo na sledeći korak, a to je obezbeđenje logistike.
Čak i bez prebacivanja fokusa na digitalne kanale kao jedne od posledica krize izazvane pandemijom koronavirusa, unapređenje elektronske prodaje se nameće kao nužnost u vremenima koja dolaze.
Prema najavama predsednika Srbije Aleksandra Vučića, do Sretenja (15. februara) će biti donet dodatni paket pomoći privredi. On je rekao da će to biti manja pomoć od prvog paketa, ali predstavlja novu injekciju za kompanije, privredu, preduzetnike, mala, srednja, pa i velika preduzeća, odnosno za 1.052.000 ljudi koji su obuhvaćeni tim sistemom.
Do kompenzacije ne dolazi po samom zakonu, već je potrebna i izjava jednog od učesnika upućena drugome (jednostrana izjava volje koja je po svojoj prirodi pravna moć – preobražajno pravo) da on vrši kompenzaciju svog potraživanja sa svojim dugovanjem.
Nova godina daje vašem biznisu nove prilike za uspeh, posebno ako unapred možete da pretpostavite na šta treba da se fokusirate kako biste povećali svoje šanse za bolje rezultate.
Nova godina je počela i pravo je vreme da rezimiramo ključne lekcije koje smo naučili u 2020. godini, u nesvakidašnjim okolnostima sa kojima smo se suočili na globalnom nivou.
Dočekujući 2020. godinu, niko od nas nije mogao ni da pretpostavi šta nas čeka.
Kriza izazvana pandemijom korona virusa dovela je do gubitka velikog broja radnih mesta, ali i do smanjenja ili potpunog ukidanja bonusa.
Mnogo smo puta u ovim redovima konstatovali da je kriza izazvana pandemijom koronavirusa veoma pogodila sve industrije, sektore, male i velike privrednike, kao i kupce i korisnike. Svima nam je jasno i ekonomisti upozoravaju da će kriza potrajati i da oporavak neće biti lak.
Uskoro će biti godinu dana od početka nepredviđenog perioda krize koja će ostaviti veliki trag za sobom. Transformacija, digitalizacija, optimizacija su upravo aktivnosti koje novo poslovno okruženje očekuje kao neophodne uslove za ekonomski opstanak i oporavak.
Većina poslodavaca je od same pojave korona virusa uvela interni pravilnik ponašanja zaposlenih.
Prijava dnevnog pazara je obaveza sa kojom se susreću svi preduzetnici.
Kriza izazvana pandemijom koronavirusa naterala je mnoge kompanije da razmišljaju izvan „kutije“, da ubrzaju procese, a prodajni i marketinški timovi moraju da se prilagode kako bi se premostili nastali jazovi, rečeno je nedavno na jednoj regionalnoj onlajn konferenciji, na temu o tome kako će izgledati budućnost prodaje i marketinga.
Većina nas o zdravlju misli tek kada je ugroženo. Pandemija koronavirusa nas je naterala da se malo dublje zamislimo i zapitamo ne samo kako rešiti trenutni zdravstveni problem, već kako trajno poboljšati imunitet i otpornost organizma na razne virusne i bakterijske infekcije koje hladno vreme donosi sa sobom.
Kraj godine je odličan trenutak da rezimirate šta se dešavalo prethodnih meseci, da tačno locirate svoje ispravne poteze, ali i da odredite prostor za napredak.
Svako pravno lice koje u poslovnim knjigama nema podatke o imovini i obavezama, niti je imalo nekih poslovnih događaja, u protekloj godini, dužno je da dostavi Izjavu o neaktivnosti Agenciji za privredne registre (APR) do propisanog datuma.