Arhiva

Kako najbolje da iskoristite TikTok za svoj biznis?

IdVW78Rd

Ukoliko već niste, sada je najbolje vreme da otvorite TikTok nalog za svoje poslovanje.

Kao najbrže rastuća društvena mreža u ovoj deceniji, TikTok ima oko 800 miliona aktivnih mesečnih korisnika širom sveta. To čini TikTok sedmom najpopularnijom društvenom mrežom na svetu. S obzirom na brojke, ne bi trebalo da bude iznenađenje da mnogo kompanija marketinške budžete usmerava na TikTok.

Većina korisnika TikTok aplikacije ima manje od 29 godina. 41% njih ima od 16-24 godine, a 55,4% od ukupnog broja korisnika su muškarci. To je najbolje mesto na kome ćete dopreti do Milenijalaca i najmlađe populacije koja se naziva Gen Zers. Međutim, TikTok postaje sve popularniji i među starijom populacijom, pa je prisustvo na ovoj mreži donelo iznenađujuće rezultate za brojne brendove koji su među prvima počeli da promovišu svoje poslovanje na ovoj platformi. Prednosti su pre svega u raznim mogućnostima kreiranja zabavnog sadržaja: korisnici mogu da kreiraju kratke video sadržaje (do 1 minuta), da koriste razne glasove, filtere, muzičke podloge i ostale dodatke. Upravo kombinacija zabavnog i interesantnog sadržaja koji ne može da traje duže od 60 sekundi, daje nepregledne mogućnosti brendovima da snimaju ove kratke forme i u nastavcima, kao mini filmove. 

Osmislite # brend izazov (challenge)

Kada želite da pozovete ljude na akciju, osmislite izazov koji odgovara vašem brendu, uz poziv da se obavezno stavi haštag na snimak koji se objavljuje. Tako ćete raširiti priču o svom brendu i ljudi će vas lakše prepoznati. Osim toga, veliki broj korisnika TikToka pretražuje platformu upravo pomoću #, jer tako pronalazi sadržaj koji ih zanima, a da ne mora da gleda ogroman broj sadržaja na platformi. U samom sadržaju možete postaviti i svoje reklame, što će vam pomoći da dodatno promovišete brend.

Napravite saradnju sa influenserima

Influenseri su zaista „big deal” na TikTok-u. Ako napravite partnerstvo sa nekima od njih koji odgovaraju vašoj niši i vašem brendu, pomoću njihovih objava možete dopreti do svih njihovih pratilaca, da tako povećate bazu svojih pratilaca na digitalnim kanalima i ujedno i broj potencijanih kupaca. Naravno, važno je odabrati influensera kome se veruje, koji će na najbolji način predstaviti priču vašeg proizvoda. 

Obratite pažnju na …

– Mnoge zemlje u svetu su pokrenule pitanje zaštite podataka i mera bezbednosti na TikTok-u. Zato pre nego što postavite svoj Biznis profil na ovoj platformi i osmislite marketing strategiju, dobro se raspitajte o lokalnim propisima poslovanja preko interneta. 

– TikTok nije mesto za „savršeno upeglane” reklame. Koristite prave ljude u snimcima, jer će se ljudi lakše emotivno povezati sa njima i njihovim problemima koje ste vi uspeli da rešite i da im pomognete

– Istaživanja su pokazala da zabava, ples, razne šale, tutorijali za vežbanje, šminkanje i modu imaju najveći broj pregleda, pa samim tim ostvaruju i najveću dobit. Osmisilte svoju marketing strategiju uzimajući u obzir šta bi vaš kupac voleo da vidi, u kom bi izazovu želeo da učestvuje, napravite zanimljiv sadržaj i gledajte kako vaš brend raste, jača i kako ostvarujete željenu dobit. Srećno!

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi