Kako se zakuvao hajp oko air fryera?
Kada potrošači postanu izbirljivi, kompanijama i brendovima ne ostaje mnogo izbora. Mogu te potrošače da isprate i da im se prilagode…
Kada potrošači postanu izbirljivi, kompanijama i brendovima ne ostaje mnogo izbora. Mogu te potrošače da isprate i da im se prilagode…
Da li ste ikada videli ružičastog zeca kako se trka kroz pustinju, neumorno planinari ili udara u doboš čitavog dana bez prestanka?
Delovalo je pomalo kao paradoks – najpre su mudre i kreativne glave u marketingu provele godine i decenije u istraživanjima…
Kokoške možda ne izgledaju suviše inteligentno, ali imaju jednu interesantnu prednost. Nećete pronaći baš mnogo životinja sa toliko fleksibilnim vratom…
Nije to bez razloga velika mana korporativnog sveta. Stalno neka trka: ko će bolje, ko će brže. I onda, da biste poterali tim da ispuni te brže-bolje kriterijume…
Šta sve jedan brend može da učini za tridesetak sekundi?
Dok je kao mali trčkarao po kući svojih roditelja, dečaku po imenu Kristijan, rođenom davne 1905. u jednom provincijskom gradu u Normandiji…
„Ima posla ko hoće da radi”, „Ako nećeš ti, ima ko hoće”, „Mi smo jedna velika porodica” i slične izjave postale su toliko rasprostranjene…
Da li ste ikada na društvenim mrežama, televiziji ili u novinama videli reklamu za Rolls-Royce automobile?
Starbucks je prešao veliki put od male radnje koja prodaje mlevenu kafu do lanca kafića koji posluje širom sveta.
Postoji makar jedan zlata vredan saveznik kada je reč o kampanjama koje pokrenu kontroverze: vreme
Sećate se onog proleća 2020, kad odjednom niste sasvim znali gde vam je glava, a gde pozadina?
U poslovnom svetu glasine mogu biti poput male iskre koja na kraju zapali čitavu šumu.
Pre nekih 5.000 godina Persijanci su imali jednu lepu naviku: kada proleće krene da na rame sleće, međusobno su se čašćavali jajima.
Minimum jednom dnevno svi živimo deo scenarija koji je identičan za još oko 8 milijardi ljudi na planeti.
Nijedan sport nije lagan, ali postoje sportovi koji se malo razlikuju od ostalih.