Biznis teme—Arhiva
Ažurirajte Vašu aplikaciju Naša mreža radi boljeg korisničkog iskustva
Već skoro 2 godine platforma Naša mreža podržava mali i srednji biznis. Olakšali smo umrežavanje i saradnju među korisnicima, informišemo preduzetnike o novostima iz sveta biznisa i tehnologije.
Da li padaju cene zakupa poslovnog prostora i gde?
Kako je koronavirus zahvatio sve delove naše planete, tako je „zapretio“ i svim delovima naše države, pa je situacija sa zakupom poslovnog prostora postala jedan od najvećih problema poslodavaca na teritoriji cele Srbije.
Kako Google pomaže oglašavačima u doba krize?
Nalazimo se u situaciji kakvoj do sad – u ovim razmerama i na ovaj način – još nismo svedočili.
Trikovi i saveti kako da sami napravite dobre fotografije za svoje poslovne profile
Budući da živimo u vizuelnom svetu, neophodno je da umemo i našu poslovnu zamisao ili ideju da iskažemo uz pomoć fotografije.
Mašinsko učenje u 3 koraka
Mašinsko učenje je podoblast veštačke inteligencije čiji je cilj konstruisanje računarskih sistema koji uče iz iskustva.
Šta kada bi o zaposlenima brinuli kao o poslu?
Davno se desio momenat kada su ljudi prepoznati kao bitan faktor uspešnosti poslovanja i kada je počelo vrednovanje njihovog doprinosa u povećanju profitabilnosti. Ekspresne promene, dinamika ličnog i profesionalnog života, brojna zaduženja, učinila su da baš zaposleni budu prvi na udaru kada je potrebno ostvariti kontinuitet dobrog rada, a uslovi i tempo su postali robotski.
Kako biti uspešan vlasnik biznisa kroz kontinuirano obrazovanje?
Kao vlasnik preduzeća, obično morate da budete „majstor svih zanata”. Morate da razumete detalje vašeg proizvoda ili usluge, kako da ih plasirate, kako da obavljate administrativni posao, pa čak i kako da rešite probleme sa zaposlenima. Pošto morate da budete najbolji u svemu što se tiče vašeg poslovanja, uvek razmišljajte o načinima za poboljšanje poslovnih rezultata. Jedan od najboljih načina za rast je kontinuirano obrazovanje, tj. da stičete veštine i znanja koja su vam potrebna za uspešno poslovanje. Ako se pitate koje su najaktuelnije oblasti kojima bi trebalo da se posvetite, donosimo vam ih u nastavku.
Kako da upravljate biznisom iz skladišta?
Ukoliko ste videli skladišta koja se reklamiraju kao „kancelarijski prostor“ ili „komercijalni prostor“ i zapitali se da li je zaista moguće voditi posao iz jednog takvog – odgovor je da. Jedinice za skladištenje su obično pristupačnije od tradicionalnog kancelarijskog prostora i nude veliku fleksibilnost. Međutim, ako nikada niste imali preduzeće i ne znate odakle da počnete, postoje neke stvari koje bi trebalo da znate pre nego što otvorite poslovanje u nekoj od skladišnih jedinica.
Kako rešiti 4 najčešća problema u poslovanju
Čak i odličan proizvod ili usluga podržana vrhunskom strategijom i besprekornim izvršenjem nije garancija da vaše preduzeće neće upasti u probleme. Svaki posao je različit i ne postoje univerzalna merila koja mogu da pokažu da li je vaše poslovanje ugroženo. Međutim, postoje potencijalne problematične tačke na koje bi svaki preduzetnik trebalo da obrati pažnju.
Kako da smanjite troškove preduzeća?
Glavni deo povećavanja protoka gotovine i profita u preduzećima je kontrola troškova. Postoji niz trikova koje možete primeniti kako biste minimalizovali već postojeće troškove i pripremili se za one nepredviđene. Donosimo vam nekoliko predloga.
5 pitanja o sajber bezbednosti za mala i srednja preduzeća
Za vlasnike malih i srednjih preduzeća sve je važnije da zaštite svoje zaposlene, klijente i brend od sajber pretnji. Verizonov izveštaj za 2021. godinu ukazuje na to da je 43% napada usmereno ka malim preduzećima. Uz to, tehnologija se munjevito razvija i preduzeća su u kratkom roku prešla u velikoj meri u digitalni svet, ne razmišljajući mnogo o zaštiti onoliko koliko bi trebalo, tako da su sve aktuelnija pitanja koja postavljaju vlasnici malih i srednjih preduzeća. Zato smo vam obezbedili i odgovore na njih:
Da li da o platama brine interni ili eksterni tim? U čemu je razlika?
Da li je bolje da vam kadrovska, odnosno HR služba bude in-house ili van firme zavisi pre svega od potreba vašeg poslovanja.
5 rešenja za problem protoka novca
Problemi sa protokom novca mogu u trenu uništiti vaše poslovanje. Kada ne rukujete dobro svojim gotovinom, vaše poslovanje možda neće raditi ispravno. Ali ako se dobro upravlja, možete imati dovoljno novca da pokrijete svoje troškove kako biste nastavili svoj posao. Gotovina je ključna za upravljanje vašim operacijama, ali ako ne teče dobro, možda ćete doživeti zastoje. Zato za vas imamo nekoliko saveta pomoću kojih je moguće izbeći probleme sa protokom novca.
6 saveta za praćenje kancelarijske opreme
Upravljanje opremom na radnom mestu je od suštinskog značaja za preduzeća jer poboljšava odgovornost zaposlenih i smanjuje gubitke. Kada kompanije zanemare da prate svoju kancelarijsku opremu, rizikuju da izgube vitalne i osetljive alate koji pojednostavljuju njihovo poslovanje. Takođe, neće moći da odrede ko mora biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu, što može uticati na poslovnu produktivnost.
10 proverenih načina da zadržite posetioce na svom sajtu
Koliko vam se puta desilo da u potrazi za određenom informacijom pristupite web stranici, ali se na njoj ne zadržite dugo i odustanete od dalje potrage? Glavni razlog jeste što vam web sajt koji ste posetili nije zadržao pažnju. Ljudi nemaju strpljenja, pate od nedostatka fokusa i u kratkom roku donose odluku da li će nastaviti pretragu na sajtu na osnovu nekoliko parametra. Koji su najvažniji parametri koji ljudima najviše privlače pažnju, objasnićemo u nastavku.