I dijamant je, na kraju dana, samo običan kamičak
Hajde da se venčamo! Samo, umesto lepog, dijamantskog prstena, daću ti da plaćaš pola rate za (podstanarski) stan, a posle i pola rate stambenog kredita.
Hajde da se venčamo! Samo, umesto lepog, dijamantskog prstena, daću ti da plaćaš pola rate za (podstanarski) stan, a posle i pola rate stambenog kredita.
Sva ta halabuka oko nečijeg bogatstva je, naprosto, glupa, a i mnogo mi je zakomplikovala i otežala život
Kada se ljudi bave nekim „pipavim“ poslom, često im se omakne da se zaglave u detaljima. Evo, na primer, fotografi.
Mlad, strastven i spreman na avanturu. Tako bi se mogao opisati Nik Vudman, mladić koji je mnogo voleo da surfuje.
Fil Najt nije imao bogatog strica, startap investitore, niti iskustvo u biznisu. Bio je običan momak iz Oregona, bez para, ali s jasno idejom koja ga je opsedala.
Znate ono kad završavate kesicu čipsa, pa morate da izburgijate sve one mrvičice koje su nekada bile čips, a sad su samo… Mrvice?
Kada su osnovali fabriku guma, braća Eduar i Andre Mišlen su, činilo se, potrefili savršenu preduzetničku nišu.
Šta je sve potrebno da bi neko došao do titule oca advertajzinga?
Ako skoknete do prodavnice da popazarite jogurt, mleko i par litara soka, možda ćete se nategliti, ali verovatno nećete završiti sa iščašenim ramenom.
Ako ste gledali film o Stivu Džobsu (onaj prvi, malo „romantizovaniji“ od svog sledbenika iz 2015.), niste mogli da propustite blještavu, otvarajuću scenu.
Bila je 1967. godina kada je Pit Taunsend, kantautor benda The Who, išetao na binu u relativno udobnom autfitu. Rokeri žešćeg zvuka, kakvi su, inače, bili The Who…
Deda Mraz, veseli starac u crvenom odelu s belom bradom, danas je neizostavan simbol božićnih i novogodišnjih praznika. Njegov osmeh, toplina i velikodušnost osvajaju srca ljudi širom sveta.
Kada se povede priča o vizuelnom identitetu nekog brenda – a koji je, makar kod velikih brendova, oličen u njegovom logou – teško je izostaviti da se tu radi o nečemu…
Šta je zajedničko bejzbolu, uličnim tezgama i jazavičarima? Amerikanci bi rekli da ih sva tri asociraju na vruće kobasice ušuškane u mekane, bele zemičke.