Dolare, brate, šta nam to radiš?
Svedoci smo neverovatnih kretanja kursa dolara u poslednjih par meseci. Zapravo, neko dramatično ludovanje dolara se posebno dešava od kada je vlast preuzeo predsednik Tramp.

Svedoci smo neverovatnih kretanja kursa dolara u poslednjih par meseci. Zapravo, neko dramatično ludovanje dolara se posebno dešava od kada je vlast preuzeo predsednik Tramp.
Fil Najt nije imao bogatog strica, startap investitore, niti iskustvo u biznisu. Bio je običan momak iz Oregona, bez para, ali s jasno idejom koja ga je opsedala.
Poštovani, koja prijava se podnosi za direktora koji ne zasniva radni odnos u privrednom društvu tj, za te ostale prihode koja je poreska prijava, obzirom da se prvi put susrećem sa tim?
Postoji nešto zajedničko za vašu omiljenu pesmu na radiju, najnoviji model popularnog automobila, poznatu marku obuće iz izloga prodavnice i fotografiju koju svakodnevno viđate na bilbordu ispred vaše zgrade.
Milena Ivanović je kreatorka i vlasnica brenda Maleni atelier, u okviru koga izrađuje jedinstveni nakit od polimerske gline koji sadrži prave začine. Svaki komad se izrađuje ručno i spaja prelepu vizualnu prezentaciju sa boja i teksturu začina.
Milena Ivanović je kreatorka i vlasnica brenda Maleni atelier, u okviru koga izrađuje jedinstveni nakit od polimerske gline koji sadrži prave začine. Svaki komad se izrađuje ručno i spaja prelepu vizualnu prezentaciju sa boja i teksturu začina.
Kako da AI (i ChatGPT) postane vaš urednik – za sadržaj koji stvarno radi? Kreirate sadržaj redovno, ali vam se čini da ne donosi rezultate? Imate osećaj da je „nešto fali“, ali ne znate tačno šta? Želite da pišete bolje, brže i efikasnije – i to bez da gubite autentičnost svog tona? Ako ste se ikada pitali kako da zaista unapredite sadržaj koji već imate, uz pomoć AI alata, ovaj webinar je za vas.
U webinaru za maj 2025. autor Danijel Milošević objašnjava na konkretnim primerima kako koristiti ChatGPT da poboljšamo sopstvnei sadržaj, a ovo su konkretni primeri promptova.
Dok razmatrate poslovanje svoje firme kroz formu društva sa ograničenom odgovornošću (DOO), može vam delovati malo konfuzno ko je tu član, ko je direktor, da li je to nužno ista osoba i kakvi su njihovi odnosi.
U naslovu je stih iz pesme “Sine, sine” Šabana Šaulića, sa albuma “Pomozi mi druže, pomozi mi brate”, iz 1990. godine. I to je možda najbolja rečenica koja sažima ono o čemu intenzivno razmišljam poslednjih nedelja.
Kada je emocionalna inteligencija krenula da nam osvaja vokabulare, odjednom je počela da se čuje svuda.
U današnjem poslovnom okruženju, podatke često nazivamo „novom naftom“, sugerišući njihovu neizmernu vrednost.
Koozmetik su osnovale Jovana Antić i Daniela Stanković, spojivši znanja iz ekonomije, arhitekture i života, kako bi stvorile brend koji negu vidi kao celovito iskustvo. Njihova vizija je bila jasna od prvog dana: prirodno, domaće, promišljeno. Od univerzalnog melema do specijalizovanih formula za negu tela, lica i kose – sve se razvija interno, uz saradnju sa domaćim i inostranim stručnjacima.
Koozmetik su osnovale Jovana Antić i Daniela Stanković, spojivši znanja iz ekonomije, arhitekture i života, kako bi stvorile brend koji negu vidi kao celovito iskustvo. Njihova vizija je bila jasna od prvog dana: prirodno, domaće, promišljeno. Od univerzalnog melema do specijalizovanih formula za negu tela, lica i kose – sve se razvija interno, uz saradnju sa domaćim i inostranim stručnjacima.