Poreske olakšice kod zapošljavanja osoba sa invaliditetom
Kada bi postojao idealan svet, firme bi zapošljavale osobe sa invaliditetom zato što je to ispravno, humano i društveno odgovorno.

Kada bi postojao idealan svet, firme bi zapošljavale osobe sa invaliditetom zato što je to ispravno, humano i društveno odgovorno.

Na pustom ostrvu najpre bi žena izdala ženu, to je ukratko bio zaključak istraživanja o kome sam davnih dana čitala, a u suštini govori da je žensko-ženski odnos najslabiji…

Ljudsko ponašanje oblikuju dva nagona. Ali, to smo već znali. Prvi nagon je biološki. Ljudi i druge životinje jedu i piju kako bi utolili glad i žeđ…

Da li se sećate nedavnog sajber napada na Er Srbiju? A na EPS? Republički geodetski zavod?

U svetu u kojem je sve brže, uniformisanije i digitalnije, priča Marije Popović i njenog brenda Marmade podseća nas na to koliko je važno zadržati dodir sa stvarnim, opipljivim stvarima. Marija je prešla iz sveta grafičkog dizajna, ekrana i kompjutera, u potpuno novi medij, gde glina, voda i vatra diktiraju ritam dana. Na njenim kreacijama jasno se vide tragovi strpljenja, fokusa i ljubavi prema radu rukama. Svaki komad koji izađe iz njene radionice je priča o pokušajima, greškama i upornosti, ali i želji da se stvori nešto što će trajati duže od trenutka. Možda je to šolja iz koje se svako jutro pije kafa, činija koja ima svoju priču ili tanjir koji prkosi prolaznosti trendova, svakako nešto što je autentično njeno i jedinstveno.

U svetu u kojem je sve brže, uniformisanije i digitalnije, priča Marije Popović i njenog brenda Marmade podseća nas na to koliko je važno zadržati dodir sa stvarnim, opipljivim stvarima. Marija je prešla iz sveta grafičkog dizajna, ekrana i kompjutera, u potpuno novi medij, gde glina, voda i vatra diktiraju ritam dana. Na njenim kreacijama jasno se vide tragovi strpljenja, fokusa i ljubavi prema radu rukama. Svaki komad koji izađe iz njene radionice je priča o pokušajima, greškama i upornosti, ali i želji da se stvori nešto što će trajati duže od trenutka. Možda je to šolja iz koje se svako jutro pije kafa, činija koja ima svoju priču ili tanjir koji prkosi prolaznosti trendova, svakako nešto što je autentično njeno i jedinstveno.

Đorđe Nedeljković je ovlašćeni zastupnik u osiguranju, koji već devet godina pomaže porodicama, pojedincima i preduzetnicima da steknu finansijsku sigurnost i mir kroz planirano i odgovorno upravljanje rizicima, a mnogi ga znaju sa interneta kao Štedljivka. Iako nije planirao da se bavi ovom profesijom, upravo ga je lično iskustvo nesigurnosti i poslovnog promašaja pre gotovo deceniju usmerilo ka oblasti u kojoj danas nalazi svoj poziv, a ne samo posao. Za njega osiguranje nikada nije prodaja polise, već razgovor o životu, poverenju i odgovornosti – o onome što ostaje iza nas.

Dugo već vlada verovanje u marketinškom svetu da, ako napišeš dovoljno dobar tekst, prodaćeš sve. Ako „pogodiš emociju“, ako napraviš „killer hook”…

Nekada norma, danas target… Terminologija se menja, ali ono što stoji iza nje, očekivanje da damo više – ostaje isto.

A ako nauka kaže, onda je sigurno tačno. Eto i utehe za sve koji smo skloni da sumnjamo u sebe. Jer, ispostavlja se, pametniji smo i sposobniji nego što sumnjamo.

Službena putovanja su jedna od onih pitanja koja deluju jednostavno: “Za službeni put se isplaćuju troškovi i dnevnice, šta tu nije jasno?”
