Pitaj ChatGPT
Sećam se svog prvog referata iz biologije u petom razredu o biljci Adonis vernalis ili gorocvet. Gorocvet je jedna od najugroženijih biljaka, sa prelepim žutim cvetom.

Sećam se svog prvog referata iz biologije u petom razredu o biljci Adonis vernalis ili gorocvet. Gorocvet je jedna od najugroženijih biljaka, sa prelepim žutim cvetom.
U eri digitalizacije, gde su potrošači svakodnevno suočeni sa obiljem informacija i ponuda, online trgovci se bore da privuku i zadrže pažnju kupaca.
“Pokoravamo se zakonima da bismo bili slobodni”, rekao je Ciceron u I veku p. n.e. Može se reći da je izreka rimskog filozofa i besednika aktuelna u svim društvima i vremenima.
Grey je brend specijalizovan za proizvodnju i prodaju anatomske obuće, sa tradicijom koja seže još iz 1971. godine. Krajem 2018. godine brend ulazi u novu eru poslovanja, kad Vlado Pavlović i njegova porodica preuzimaju proizvodnju brenda, sa novim koordinatama budućnosti, zadržavajući kvalitet i udobnost koji su obeležili njegovu istoriju. Asortiman obuhvata različite modele obuće, među kojima se izdvajaju klompe i sandale, a sve sa naglaskom na anatomske karakteristike, uz visoki komfor. Za to su zaslužni specijalno dizajnirani ulošci sa vazdušnim komorama, koji smanjuju bolove i umor stopala.
Agencija za privredne registre (APR) objavila je Godišnji bilten finansijskih izveštaja za 2024. godinu, koji sadrži zvanične zbirne podatke o poslovanju pravnih lica i preduzetnika.
Svi je prizivaju, malo ko je stvarno živi. Autentičnost je danas postala gotovo kao marketinški termin – često upotrebljavan, ali još češće pogrešno shvaćen.
Setio sam se jednog nekadašnjeg klijenta iz oblasti navodnjavanja.
Agenti osiguranja ovih dana, češće nego inače, šalju mejlove poslodavcima iz baze Agencije za privredne registre, podsećajući na…
Kada se ljudi bave nekim „pipavim“ poslom, često im se omakne da se zaglave u detaljima. Evo, na primer, fotografi.
Kada nebo navuče svoju „sivu pelerinu“, Jelena Lazarević i njen mali, ali kreativni tim iz KISHMISH rainwear-a uzvraćaju bojom. Njihov odgovor na kišno vreme nastao je iz lične potrebe za laganom kabanicom koja diše, sklapa se u ranac i nije nalik bilo čemu što se do sada pojavilo na našem tržištu. Jelena je stvorila brend čiji svaki patern nastaje u porodičnom studiju, štampa se na rolnama od svega sto metara i šije u lokalnoj radionici u ograničenim serijama.
Kada nebo navuče svoju „sivu pelerinu“, Jelena Lazarević i njen mali, ali kreativni tim iz KISHMISH rainwear-a uzvraćaju bojom. Njihov odgovor na kišno vreme nastao je iz lične potrebe za laganom kabanicom koja diše, sklapa se u ranac i nije nalik bilo čemu što se do sada pojavilo na našem tržištu. Jelena je stvorila brend čiji svaki patern nastaje u porodičnom studiju, štampa se na rolnama od svega sto metara i šije u lokalnoj radionici u ograničenim serijama.