Kako da tvoja kompanija stvarno živi svoje vrednosti
O tome šta su tačno vrednosti već smo pričali u prethodnom tekstu. Dakle, ono što usmerava naša ponašanja u određenom pravcu, kroz duge vremenske periode…
O tome šta su tačno vrednosti već smo pričali u prethodnom tekstu. Dakle, ono što usmerava naša ponašanja u određenom pravcu, kroz duge vremenske periode…
Merenje radnog učinka za one vlasnike biznica i poslodavce koji žele time da se bave ume da zadaje ozbiljne glavobolje.
Preduzetnici i frilenseri svoje usluge često naplaćuju prema utrošenom vremenu (naplata “po satu“). Ovakav način naplate podrazumeva vođenje precizne evidencije o utrošku vremena.
U današnjem poslovnom i životnom okruženju, koje je izuzetno dinamično, promene se veoma često dešavaju i prilagođavanje promenama mnogo puta može biti “pola posla”.
Delegiranje. Uvek teška tema za preduzetnike, zahtevna, sa dosta pitanja, podpitanja, razmišljanja. Uvek sa dosta „za“ i „protiv“.
Da li vam se nekad desilo da nakon sastanka kažete: „Dogovorili smo to i to“, a kolega ili koleginica odgovara: „Nije tačno, dogovorili smo nešto drugo“?
Dobro došli u priču o liderstvu. Pred nama je jedno kratko, nadam se, lepo i korisno putovanje u zemlju inspiracije, posvećenosti, hrabrosti i motivacije.
Franšizing u industriji brze hrane predstavlja jedan od najdinamičnijih segmenata razvoja čitave franšizne industrije u svetu.
Upravljanje promenama je moćan način da se prevaziđu izazovi koji su isplivali na površinu tokom digitalne ere, jer se fokusira na načine transformacije sa maksimalnom efikasnošću i produktivnošću za organizacije.
Kriza je period kada se dešavaju promene koje dovode do nestabilnosti poslovanja. Te promene mogu biti manje ili veće i mogu uzrokovati manju ili veću nestabilnost. Krize nekoga pogađaju više, a nekoga manje. U kojoj meri će kriza „udariti“ ne zavisi samo od same krize, već i od našeg odgovora na krizu. Na krizu uglavnom ne možemo uticati, ali zato možemo uticati na način na koji se mi nosimo sa krizom u odnosu na konkurenciju.