Arhiva

10 marketing ideja koje ne koštaju mnogo

1jv7QtKF

Svesni smo svi koliko je marketing važan, ali isto tako i da nije pravilo da samo skupe kampanje donose rezultate. Možda se tada stvaraju najjači efekti, ali dobri rezultati mogu da „dođu“ i sa manjim budžetima.

Evo 10 marketing ideja koje nisu skupe, a mogu da donesu rezultat malom biznisu.

Umrežite se – za ostvarivanje novih kontakata nije neophodno čak ni da napuštate kuću, učinite to preko Naše mreže.

Podržite svoju zajednicu. Od poklončića zahvalnosti vernim kupcima, preko popusta za osetljive društvene grupe, do sponzorisanja lokalnih timova – ako probudite svoju kreativnost, sigurni smo da možete da smislite način da učinite nešto lepo za svoju lokalnu zajednicu, a da ne oštetite budžet.

Zamolite i one koji se bave drugim biznisima u vašoj okolini da vaše vizit-karte ili flajeri stoje kod njih u lokalu – izenadili biste se koliko ljudi je spremno da učini uslugu – ako ih samo lepo zamolite.

Pišite blogove na svom sajtu koji su informativni, korisni, i (idealno) zanimljivi. Niko ne poznaje vaš biznis bolje od vas, a Google danas sve više ceni korisne blogove i informativne sadržaje.

Inicirajte kontakt – mejlovima ili telefonom. Mejlovi su odličan način da ostanete u kontaktu sa svojim klijentima, a i dobar su alat da korisnike da obavestite o svim novinama. Pokažite inicijativu i kontaktirajte potencijalne klijente i telefonom. Ne čekajte da vas oni prvi kontaktiraju, pozovite ih i predstavite im vašu ponudu. Doći ćete tako i do onih kojima su baš vaše usluge potrebne. 

Napišite gostujuće blogove koji su relevantni za vašu oblast poslovanja – time ćete sebe (i svoj biznis) da profilišete kao stručnjaka – a o vama će čitati neko ko do sada nije čuo za vas.

Uz fakture, dodajte i svoje ponude – ako korisnike već kontaktirate jednom mesečno, zašto ih ne biste obavestili i o novim proizvodima, uslugama ili akcijama?

Koristite društvene mreže. Otvorite naloge na mrežama kao što su Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn ili Twitter. Procenite gde se vaši korisnici nalaze i u odnosu na to odlučite se na kojim društvenim mrežama ćete biti aktivni, te tamo gradite svoje prisustvo.

Zaboravite lažnu skromnost! Svako ima nešto na šta može da bude ponosan. Bilo da se radi o nagradi, novoj veštini ili prekretnici, bavite se samopromocijom sa ukusom – govorite i pišite o svojim postignućima. Objavite to na Facebooku, pričajte o tome, dodajte na svoj LinkedIn profil – neka i drugi znaju.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi