Arhiva

Da li je vašem biznisu potreban profil na društvenoj mreži i kojoj?

Živimo u digitalno doba, u kojem se veliki deo populacije oslanja na internet pre donošenja bilo kakve odluke. Ako se dvoumite gde da jedete, upoređivaćete ocene i komentare posetilaca lokala koje razmatrate. Isto ćete učiniti i prilikom izbora stomatologa, šminkera, turističke agencije…

Društvene mreže okupljaju zajednice pratilaca koji dele svoje utiske i zapažanja o različitim proizvodima i uslugama. Novi korisnici zainteresovani za ono što nudite sigurno će potražiti vašu stranicu ne bi li stekli uvid u to šta radite i još bitnije – kako drugi reaguju na vas.

U današnje vreme profil na društvenim mrežama vam je neophodan, ali pravo pitanje ostaje : „Koju da odaberete“. Mi ćemo se fokusirati na tri platforme, na kojima se najčešće nalaze biznis profili.

Facebook

U slučaju da je vaša ciljna grupa nešto starija, Fejsbuk je pristojno rešenje za vas. Imajte u vidu da uticaj i značaj Fejsbuka u poslednje vreme slabe i da je neophodno da ulažete u oglašavanje ako želite da ljudi vide vaš sadržaj. Pored toga, trebalo bi da imate osobu zaduženu za vođenje stranica i odgovaranje na poruke i komentare u najkraćem mogućem roku.

Instagram

Ljudi se sa Fejsbuka polako sele na Instagram, gde su trenutno korisnici svih uzrasta i profila. Instagram je izrazito vizuelna platforma, pa se postarajte da fotografije i snimci koje postavljate budu kvalitetni i stilski ujednačeni. Korisnik koji poseti vaš profil će na osnovu prvog utiska zaključiti koliko profesionalno i organizovano delujete. Kao i kod Fejsbuka, prioritet je brzo odgovaranje na pitanja.

LinkedIn

Ukoliko želite da sa drugim profesionalcima podelite svoje uspehe ili ideje o tome kako se vodi uspešan biznis, kao i da možda pronađete nove članove svog tima, LinkedIn je pravo mesto za vas. Ova mreža konstantno raste, pa samim tim i mogućnosti za umrežavanje koje pruža.

I na kraju, za koji god društvenu mrežu da se opredelite, važno je da napravite strategiju za vođenje biznis profila, kao i da pratiocima koji vam se obraćaju na društvenim mrežama obezbedite brz i potpun odgovor. Stoga, pre nego otvorite nalog na nekoj mreži, budite sigurni da ste spremni da ispratite ovaj tempo, kao i da usvojite sugestije svojih pratilaca i na taj način poboljšate svoje poslovanje.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi