Kako sprečiti prokrastinaciju na radnom mestu?

Prokrastinacija se definiše kao odlaganje i odbrambeni mehanizam pomoću kojeg se pojedinci nose sa preteranom brigom zbog otpočinjanja ili završavanja radnih zadataka.
Posledice stalnog odlaganja obaveza su pre svega psihološke – povišen nivo stresa i osećaja krivice, a u težim slučajevima i klinička depresija. Posledice prokrastinacije mogu biti i materijalne, kako za kompanije tako i za pojedince. Globalna procena je da firme na godišnjem nivou zbog ovog problema gube i do 10.000 evra po zaposlenom, a prema određenim procenama i 40% zaposlenih pojedinaca je pretrpelo ozbiljnije finansijske gubitke. Srećom, tokom godina razvijen je veliki broj metoda za prevazilaženje ovog problema, a mi smo za vas u nastavku pripremili infografik sa savetima kako da sprečite prokrastinaciju na radnom mestu.
Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi