Dejvid Ogilvi: Otac kampanja koje se i danas prepričavaju
Šta je sve potrebno da bi neko došao do titule oca advertajzinga?
Šta je sve potrebno da bi neko došao do titule oca advertajzinga?
„Jako i do samog kraja“ – iskoristiću reči košarkaškog TV komentatora da ukratko opišem knjigu Seta Godina „Plemena“.
„Ustanem oko 7, pristavim kafu, malo se razvlačim po kući… Svratim na društvene mreže… Uglavnom, nisam toliko produktivan kao što ljudi možda misle“, reče Džef Bezos prošle godine. I ostade živ.
Ima tome sada već 20 i više godina, a surfovanje internetom je bilo kudikamo manje naporno. Nije baš svako mogao da ima svoj sajt. Bilo je nemoguće zamisliti da vas ljudi zasipaju reel-ovima.
Ako skoknete do prodavnice da popazarite jogurt, mleko i par litara soka, možda ćete se nategliti, ali verovatno nećete završiti sa iščašenim ramenom.
Ako ste gledali film o Stivu Džobsu (onaj prvi, malo „romantizovaniji“ od svog sledbenika iz 2015.), niste mogli da propustite blještavu, otvarajuću scenu.
Teško je zamisliti da postoji osoba koja nikada iz prodavnice nije izašla sa okruglom, plavom kutijicom. Malo je veća verovatnoća da su pretežno u pitanju žene…
Kada smo bili mali, pa još školarci, imali smo tu i tamo čudne bauke.
Od relativno nedavno počela sam oko sebe da okupljam ljude koji se, u kontekstu ličnog brenda, ne mogu nazvati nikako drugačije nego buntovnicima.
Na prvi mah mogu odavati utisak osoba koje su saradljive i srdačne. Neretko i harizmatične, pa se toj harizmi i saradljivosti pripisuje udeo u njihovom uspehu u profesionalnoj i/ili privatnoj sferi. Na neki deseti mah, na fasadi srdačnosti i saradljivosti počinju mestimično da se naziru ozbiljne pukotine.
U svetu brze hrane konkurencija između najvećih igrača nikada ne prestaje. McDonald’s i Burger King tako već decenijama vode ljutu borbu za svaki zalogaj.
Bila je 1967. godina kada je Pit Taunsend, kantautor benda The Who, išetao na binu u relativno udobnom autfitu. Rokeri žešćeg zvuka, kakvi su, inače, bili The Who…
Ljudski mozak je fascinantan, što je stvar oko koje komotno mogu da se slože i različite religije / duhovne prakse, ali i neuronauke, koje ga ispituju.
Kada je AI počeo da se uvlači u sve pore interneta, s jedne strane se čulo, „O ne, ukrašće nam poslove!“
Deda Mraz, veseli starac u crvenom odelu s belom bradom, danas je neizostavan simbol božićnih i novogodišnjih praznika. Njegov osmeh, toplina i velikodušnost osvajaju srca ljudi širom sveta.
Imao sam tu sreću da prisustvujem razgovoru moje tašte i njene drugarice Milene koja joj je prepričavala svoju avanturu.