I dijamant je, na kraju dana, samo običan kamičak
Hajde da se venčamo! Samo, umesto lepog, dijamantskog prstena, daću ti da plaćaš pola rate za (podstanarski) stan, a posle i pola rate stambenog kredita.
Hajde da se venčamo! Samo, umesto lepog, dijamantskog prstena, daću ti da plaćaš pola rate za (podstanarski) stan, a posle i pola rate stambenog kredita.
Sva ta halabuka oko nečijeg bogatstva je, naprosto, glupa, a i mnogo mi je zakomplikovala i otežala život
Živimo u svetu koji je preplavljen reklamama. Blještave neonke, bilbordi, brendirana vozila, folije na izlogu, flajeri, vizitke, zastave…
Ako bi neko hteo da sazna jedan relativno beznačajan podatak – na primer, koliko slika ukupno može da se pronađe Google pretragom – morao bi da se zadovolji relativno nepotpunim rezultatom.
Kada se ljudi bave nekim „pipavim“ poslom, često im se omakne da se zaglave u detaljima. Evo, na primer, fotografi.
Mlad, strastven i spreman na avanturu. Tako bi se mogao opisati Nik Vudman, mladić koji je mnogo voleo da surfuje.
Kako da jedan gigant auto-industrije osvoji novo tržište? Ovo je pitanje sa kojim se, početkom 21. veka, japanska kompanija Mitsubishi našla „licem u lice“.
Fil Najt nije imao bogatog strica, startap investitore, niti iskustvo u biznisu. Bio je običan momak iz Oregona, bez para, ali s jasno idejom koja ga je opsedala.
Kada je emocionalna inteligencija krenula da nam osvaja vokabulare, odjednom je počela da se čuje svuda.
Dubai čokolada, Dubai čokolada palačinke, Dubai čokolada krem, Dubai čokolada kroasan, Dubai ovseni kolači… Dubai čokolada sveeee. I sve se odlično prodaje.
Znate ono kad završavate kesicu čipsa, pa morate da izburgijate sve one mrvičice koje su nekada bile čips, a sad su samo… Mrvice?
Kada su osnovali fabriku guma, braća Eduar i Andre Mišlen su, činilo se, potrefili savršenu preduzetničku nišu.
Većina ljudi na sam pomen reči „kriza” pomisli da je u pitanju nešto loše, nešto što bi bilo dobro po svaku cenu izbeći, što je i potpuno logično.
Najstariji predstavnici Alfa generacije ove godine slave 15. rođendan, baš kao i Instagram. Velika je šansa da ste vi Instagramov „potrošač“ (možda i kupac), a da je Alfa generacija potrošač vašeg proizvoda.