McDonald’s nije (samo) restoran brze hrane
Kada se ljudi bave nekim „pipavim“ poslom, često im se omakne da se zaglave u detaljima. Evo, na primer, fotografi.
Kada se ljudi bave nekim „pipavim“ poslom, često im se omakne da se zaglave u detaljima. Evo, na primer, fotografi.
Mlad, strastven i spreman na avanturu. Tako bi se mogao opisati Nik Vudman, mladić koji je mnogo voleo da surfuje.
Kako da jedan gigant auto-industrije osvoji novo tržište? Ovo je pitanje sa kojim se, početkom 21. veka, japanska kompanija Mitsubishi našla „licem u lice“.
Fil Najt nije imao bogatog strica, startap investitore, niti iskustvo u biznisu. Bio je običan momak iz Oregona, bez para, ali s jasno idejom koja ga je opsedala.
Kada je emocionalna inteligencija krenula da nam osvaja vokabulare, odjednom je počela da se čuje svuda.
Dubai čokolada, Dubai čokolada palačinke, Dubai čokolada krem, Dubai čokolada kroasan, Dubai ovseni kolači… Dubai čokolada sveeee. I sve se odlično prodaje.
Znate ono kad završavate kesicu čipsa, pa morate da izburgijate sve one mrvičice koje su nekada bile čips, a sad su samo… Mrvice?
Kada su osnovali fabriku guma, braća Eduar i Andre Mišlen su, činilo se, potrefili savršenu preduzetničku nišu.
Većina ljudi na sam pomen reči „kriza” pomisli da je u pitanju nešto loše, nešto što bi bilo dobro po svaku cenu izbeći, što je i potpuno logično.
Najstariji predstavnici Alfa generacije ove godine slave 15. rođendan, baš kao i Instagram. Velika je šansa da ste vi Instagramov „potrošač“ (možda i kupac), a da je Alfa generacija potrošač vašeg proizvoda.
Godine 2018. italijanski modni brend Diesel pokrenuo je jednu od najkreativnijih i najodvažnijih marketinških kampanja pod nazivom „Go With The Fake“ i to neposredno pred početak njujorške nedelje mode.
Rad sa ljudima je divan. Ako imate malo sreće i malo više komunikativnih veština, tim sa kojim radite je ništa manje do idealan.
Šta je sve potrebno da bi neko došao do titule oca advertajzinga?
„Jako i do samog kraja“ – iskoristiću reči košarkaškog TV komentatora da ukratko opišem knjigu Seta Godina „Plemena“.
„Ustanem oko 7, pristavim kafu, malo se razvlačim po kući… Svratim na društvene mreže… Uglavnom, nisam toliko produktivan kao što ljudi možda misle“, reče Džef Bezos prošle godine. I ostade živ.