Razvojne krize preduzetnika: Upoznaj svog (ne)prijatelja
Većina ljudi na sam pomen reči „kriza” pomisli da je u pitanju nešto loše, nešto što bi bilo dobro po svaku cenu izbeći, što je i potpuno logično.
Većina ljudi na sam pomen reči „kriza” pomisli da je u pitanju nešto loše, nešto što bi bilo dobro po svaku cenu izbeći, što je i potpuno logično.
Najstariji predstavnici Alfa generacije ove godine slave 15. rođendan, baš kao i Instagram. Velika je šansa da ste vi Instagramov „potrošač“ (možda i kupac), a da je Alfa generacija potrošač vašeg proizvoda.
Godine 2018. italijanski modni brend Diesel pokrenuo je jednu od najkreativnijih i najodvažnijih marketinških kampanja pod nazivom „Go With The Fake“ i to neposredno pred početak njujorške nedelje mode.
Rad sa ljudima je divan. Ako imate malo sreće i malo više komunikativnih veština, tim sa kojim radite je ništa manje do idealan.
Šta je sve potrebno da bi neko došao do titule oca advertajzinga?
„Jako i do samog kraja“ – iskoristiću reči košarkaškog TV komentatora da ukratko opišem knjigu Seta Godina „Plemena“.
„Ustanem oko 7, pristavim kafu, malo se razvlačim po kući… Svratim na društvene mreže… Uglavnom, nisam toliko produktivan kao što ljudi možda misle“, reče Džef Bezos prošle godine. I ostade živ.
Ima tome sada već 20 i više godina, a surfovanje internetom je bilo kudikamo manje naporno. Nije baš svako mogao da ima svoj sajt. Bilo je nemoguće zamisliti da vas ljudi zasipaju reel-ovima.
Ako skoknete do prodavnice da popazarite jogurt, mleko i par litara soka, možda ćete se nategliti, ali verovatno nećete završiti sa iščašenim ramenom.
Ako ste gledali film o Stivu Džobsu (onaj prvi, malo „romantizovaniji“ od svog sledbenika iz 2015.), niste mogli da propustite blještavu, otvarajuću scenu.
Teško je zamisliti da postoji osoba koja nikada iz prodavnice nije izašla sa okruglom, plavom kutijicom. Malo je veća verovatnoća da su pretežno u pitanju žene…
Kada smo bili mali, pa još školarci, imali smo tu i tamo čudne bauke.
Od relativno nedavno počela sam oko sebe da okupljam ljude koji se, u kontekstu ličnog brenda, ne mogu nazvati nikako drugačije nego buntovnicima.
Na prvi mah mogu odavati utisak osoba koje su saradljive i srdačne. Neretko i harizmatične, pa se toj harizmi i saradljivosti pripisuje udeo u njihovom uspehu u profesionalnoj i/ili privatnoj sferi. Na neki deseti mah, na fasadi srdačnosti i saradljivosti počinju mestimično da se naziru ozbiljne pukotine.
U svetu brze hrane konkurencija između najvećih igrača nikada ne prestaje. McDonald’s i Burger King tako već decenijama vode ljutu borbu za svaki zalogaj.