Kako naći influensera za svoj brend?
Ukoliko gradite svoj brend, velike su šanse da ste čuli za influenser marketing i da ste možda razmišljali o pronalaženju dobrog brend ambasadora.
Ukoliko gradite svoj brend, velike su šanse da ste čuli za influenser marketing i da ste možda razmišljali o pronalaženju dobrog brend ambasadora.
Od kako je Instagram ukinuo hronološki fid i prepustio algoritmu odabir sadržaja koji će korisnici gledati, svi koji ovu mrežu koriste u biznis svrhe sada pokušavaju da otkriju trikove koji će im pomoći da povećaju doseg i omogućiti im da upravo njihov sadržaj bude favorizovan kod korisnika.
Ova godina se bliži kraju, a tehnološke kompanije još imaju vremena da iskoriste šansu za napredak. Većina saveta će biti primenjiva i u godini koja dolazi jer su u pitanju koraci koje je nemoguće preskočiti u daljem poslovnom razvoju.
Merenje uspeha u digitalu (kao i generalno u oglašavanju) treba da ima jasnu statistiku. Ako se setimo da smo u priču o marketingu pošli utvrđivanjem biznis ciljeva, a zatim kreiranjem kampanja, ispitivanjem ciljnih grupa i određivanjem najboljih kanala promocije, rezultati svega toga logično treba da se pokažu.
Istraživanje govori da čak 42% startapa propadne jer njihov proizvod nije potreban na tržištu, tako da čak i oni koji imaju inovativnu ideju moraju da razmisle da li je to ideja koja odgovara na potrebe budućih kupaca.
Google Keyword Planner (GKP) je besplatna alatka uključena u paket Google Ads. Karakteristike ovog alata su jasne iz samog naziva i ukazuju na to da je dizajniran u ciju da pronađe odgovarajuće ključne reči za vaše Google Ads kampanje.
Ministarstvo privrede raspisalo je javni poziv za prijavljivanje za finansijsku podršku novom modelu fiskalizacije.
Andrijana pravi nakit od malih nogu, a ljubav prema dizajniranju nakita pretvorila je u posao.
Digitala ne laže! Svako od nas može da ima neko svoje mišljenje o tome ko nam je ciljna grupa i šta su njihove potrebe, ali u momentu kada postavite bilo koji sadržaj na neku od društvenih mreža, kada okačite oglas onlajn, dobićete jasnu povratnu informaciju ko ZAISTA prati to što radite. I to je fenomenalna stvar!
U razgovoru sa vlasnicima malih biznisa često dobijem pitanje da li je oglašavanje na društvenim mrežama neophodno. Ako ste jedan od njih i koristite društvene mreže sa ciljem da ostvarite finansijsku dobit, odnosno da prodate proizvod ili uslugu krajnjem korisniku, onda je ovo tekst za vas.
Broj podataka kojim kompanije raspolažu raste neverovatnom brzinom. Procenjuje se da će taj broj samo u ovoj deceniji porasti za do 50 puta. Kompanije koje budu u stanju da prepoznaju, sakupe i analiziraju prave podatke obezbediće sebi prednost u odnosu na konkurenciju.
Hakeri za koje se sumnja da stoje iza napada masovne iznude, koji je pogodio stotine kompanija širom sveta, tražili su u julu 70 miliona dolara za vraćanje podataka za koje drže otkupninu, prenela je agencija Reuters.
Google My Business je alat koji svim korisnicima omogućava lakši dolazak do željenih podataka. Najvažnije je da je alatka potpuno besplatna. Uz pomoć nje, svaki preduzetnik može svoje preduzeće lako da postavi na Google mape, komentarima zadovoljnih klijenata može zainteresovati i ostale ljude za ono što nudi, a takođe može i lako stupiti u kontakt sa budućim klijentima putem poruka.
Ovogodišnja zvezda onlajn maloprodaje rođena je u Istanbulu. Servis za dostavu namirnica, Getir, obećava da će vam naručene namirnice dostaviti u roku od 10 minuta. Vrednost kompanije je pre mesec dana iznosila preko 7.5 milijardi dolara.
Stres oko pandemije, koja traje već godinu i po dana, i nesigurnost na tržištu rada navode zaposlene da se preforsiraju kako bi bili što efikasniji, što neretko dovodi do izgaranja na poslu. Dodatni problem predstavlja i rad na daljinu, zbog čega mnogi stiču utisak da im odmor nije toliko potreban, jer vreme ne provode na radnom mestu. Istina je ipak drugačija.
Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža koje se koriste trenutno i kao takva omogućava biznisima da putem nje lako dođu do svoje ciljne publike. Ono što muči sve korisnike ove mreže jeste „Kako do većeg broja pratilaca?“.