Zašto je za vaš biznis važno da uvek budete onlajn?
Istraživanje Republičkog zavoda za statistiku pokazuje da u 2021. godini u Srbiji 81,5% domaćinstava poseduje internet priključak, što čini povećanje od 0,5% u odnosu na 2020. godinu.
Istraživanje Republičkog zavoda za statistiku pokazuje da u 2021. godini u Srbiji 81,5% domaćinstava poseduje internet priključak, što čini povećanje od 0,5% u odnosu na 2020. godinu.
Globalni trendovi na tržištu pokazuju da velike kompanije nemaju toliku dominaciju nad manjima, kao što je to nekada bio slučaj. Naprotiv, mlade, brze i tehnološki osvešćene kompanije sa svežim idejama, lako preuzimaju liderske pozicije.
Novi Zakon o fiskalizaciji značajno proširuje opseg fiskalizacije na sve preduzetnike i sva privredna društva koja obavljaju promet na malo (osim onih koji su posebno izuzeti Zakonom). Samim tim, neke industrije koje ranije nisu bili obveznici, sada će to morati da budu.
Rad na daljinu – od kuće ili sa neke druge lokacije nije novost, ali većina kompanija ga nije primenjivala u ovom obimu, ili za sve zaposlene sve do početka pandemije.
Jedan od najčešćih problema sa kojima se moji klijenti susreću prilikom kreiranja sadržaja za društvene mreže sa ciljem da im poveća prodaju, jeste definisanje ciljne grupe. Pitanja koja dobijam su: Kako da odredim ciljnu grupu? Kako da je postavim? Kako da je nađem?
Kako bi opstali na tržištu, mnogi poslodavci su prepoznali Employer brending kao način pronalaženja i zadržavanja „talenata” i vrednih saradnika.
Majkl Džordan je rekao – talenat pobeđuje utakmice, ali timovi osvajaju šampionate.
Podrška uvek znači, a posebno kada je reč o novom biznisu.
Godinama pratimo pojavljivanje malih i srednjih preduzeća na društvenim mrežama i na vebu u želji da promovišu, odnosno da prodaju svoje proizvode pored velikih trgovaca.
Za preduzetnike kažu da su osobe koje ne rade za druge, od devet do pet, da bi radili za sebe dvadeset četiri časa.
Stalno se govori o tome šta poslodavci očekuju od zaposlenih, kakve kvalifikacije treba da imaju, kako da se ponašaju, koja pravila da poštuju itd, ali retko se priča o tome kako poslodavci treba da se ponašaju prema zaposlenima i šta se od njih očekuje.
Viktor Igo je rekao – Nešto što je jače od svih armija sveta jeste ideja čije je vreme došlo.
Ukoliko gradite svoj brend, velike su šanse da ste čuli za influenser marketing i da ste možda razmišljali o pronalaženju dobrog brend ambasadora.
Od kako je Instagram ukinuo hronološki fid i prepustio algoritmu odabir sadržaja koji će korisnici gledati, svi koji ovu mrežu koriste u biznis svrhe sada pokušavaju da otkriju trikove koji će im pomoći da povećaju doseg i omogućiti im da upravo njihov sadržaj bude favorizovan kod korisnika.
Ova godina se bliži kraju, a tehnološke kompanije još imaju vremena da iskoriste šansu za napredak. Većina saveta će biti primenjiva i u godini koja dolazi jer su u pitanju koraci koje je nemoguće preskočiti u daljem poslovnom razvoju.
Merenje uspeha u digitalu (kao i generalno u oglašavanju) treba da ima jasnu statistiku. Ako se setimo da smo u priču o marketingu pošli utvrđivanjem biznis ciljeva, a zatim kreiranjem kampanja, ispitivanjem ciljnih grupa i određivanjem najboljih kanala promocije, rezultati svega toga logično treba da se pokažu.