Svi pričaju o Jane Doe
Živimo u svetu u kojem se sve više priča o „second hand” radnjama, „vintage“ održivoj modi i vođenju računa o kvalitetu odeće koju kupujemo i nosimo.
Živimo u svetu u kojem se sve više priča o „second hand” radnjama, „vintage“ održivoj modi i vođenju računa o kvalitetu odeće koju kupujemo i nosimo.
Možete li da zamislite poslovni sastanak koji podrazumeva odlazak na karaoke ili u saunu? U našoj kulturi je to malo verovatno, ali ukoliko ste u Južnoj Koreji ili Finskoj, ovakav scenario nije začuđujući.
Istaživanje pod nazivom The Visa Back to Business Study – Holiday Edition koje je obuhvatilo ispitanike sa osam tržišta širom sveta (Brazil, Kanada, Nemačka, Hong Kong, Irska, Singapur, UAE i SAD), pokazuje da skoro 7 od 10 vlasnika malih biznisa smatra da su praznici idealno vreme da podignu prodaju nakon izrazito teške godine.
Ključni faktor svakog uspešnog biznisa je dobar tim, a da bi tim bio dobar neophodno je da se gradi dugoročno i pametno.
Pandemija koronavirusa je od svih biznisa možda najviše uticala na ugostiteljski sektor, jer su restorani i kafići morali neko vreme da zatvore svoja vrata, dok je broj gostiju drastično smanjen i u hotelima, pogotovo u velikim gradovima poput Beograda, Novog Sada i Niša. Kada su 24. novembra prošle godine počele da se primenjuju nove epidemiološke mere u borbi protiv širenja virusa, udruženje hotelijera i restoratera HORES kreiralo je pečat „Čisto & sigurno“ / „Clean & Safe“.
Nakon što smo napravili plan, formirali tim i obezbedili finansije, prelazimo na sledeći korak, a to je obezbeđenje logistike.
Čak i bez prebacivanja fokusa na digitalne kanale kao jedne od posledica krize izazvane pandemijom koronavirusa, unapređenje elektronske prodaje se nameće kao nužnost u vremenima koja dolaze.
Prema najavama predsednika Srbije Aleksandra Vučića, do Sretenja (15. februara) će biti donet dodatni paket pomoći privredi. On je rekao da će to biti manja pomoć od prvog paketa, ali predstavlja novu injekciju za kompanije, privredu, preduzetnike, mala, srednja, pa i velika preduzeća, odnosno za 1.052.000 ljudi koji su obuhvaćeni tim sistemom.
Do kompenzacije ne dolazi po samom zakonu, već je potrebna i izjava jednog od učesnika upućena drugome (jednostrana izjava volje koja je po svojoj prirodi pravna moć – preobražajno pravo) da on vrši kompenzaciju svog potraživanja sa svojim dugovanjem.
Nova godina daje vašem biznisu nove prilike za uspeh, posebno ako unapred možete da pretpostavite na šta treba da se fokusirate kako biste povećali svoje šanse za bolje rezultate.
Nova godina je počela i pravo je vreme da rezimiramo ključne lekcije koje smo naučili u 2020. godini, u nesvakidašnjim okolnostima sa kojima smo se suočili na globalnom nivou.
Dočekujući 2020. godinu, niko od nas nije mogao ni da pretpostavi šta nas čeka.
Kriza izazvana pandemijom korona virusa dovela je do gubitka velikog broja radnih mesta, ali i do smanjenja ili potpunog ukidanja bonusa.
Mnogo smo puta u ovim redovima konstatovali da je kriza izazvana pandemijom koronavirusa veoma pogodila sve industrije, sektore, male i velike privrednike, kao i kupce i korisnike. Svima nam je jasno i ekonomisti upozoravaju da će kriza potrajati i da oporavak neće biti lak.
Uskoro će biti godinu dana od početka nepredviđenog perioda krize koja će ostaviti veliki trag za sobom. Transformacija, digitalizacija, optimizacija su upravo aktivnosti koje novo poslovno okruženje očekuje kao neophodne uslove za ekonomski opstanak i oporavak.
Većina poslodavaca je od same pojave korona virusa uvela interni pravilnik ponašanja zaposlenih.