Specifikacija načina digitalne komunikacije i format poruke (audio, video, tekst…)
Da li se dobro razumemo u ovom ludom brzom svetu?
Da li se dobro razumemo u ovom ludom brzom svetu?
Danas odgovaramo na pitanje kako da iskoristite dobar sadržaj i algoritme društvenih mreža da izgradite bolji brend, dobijete više klijenata, bolje konverzije i da prodate više proizvoda i usluga.
Tokom 2020. godine razvoj digitalne komunikacije i tehnoloških rešenja dobio je i životnu važnost.
Influenseri su osobe od uticaja koje svojim objavama na društvenim mrežama „utiču“ na svoju publiku da kupi proizvod koji reklamiraju. Pojam je mnogo širi od onoga kako ga mnogi danas upotrebljavaju.
Kako da iskoristite dobar sadržaj i algoritme društvenih mreža da izgradite bolji brend, dobijete više klijenata, bolje konverzije i da prodate više proizvoda i usluga?
Zamislite da znate svakog vašeg kupca, korisnika, follower-a, fana. Kako se zove, gde živi, šta radi, u kakvoj porodici živi, kakav mu je imovinski status i stil života, navike, kojim brendovima veruje i kada odlučuje da nešto kupi…
Nedavno je u Crnoj Gori preko digitalne platforme Seljak.me prodata prva krava plaćena bitkoinom. Krava je dobila ime Bitkoinka, a plaćena je oko 0,03 bitkoina, što je oko 1.350 evra.
Kriza je period kada dolazi do nestabilnosti. Tri reči koje opisuju krizu su neočekivanost, nesigurnost i opasnost.
Inovativnost je jedna od ključnih tema današnjice, a Bloomberg Indeks Inovativnosti, kako navodi Business Insider, godinama unazad rangira zemlje sveta po unapred zacrtanim kriterijumima, kao što su: ulaganja u istraživanja i razvoj, kvalititet visokog obrazovanja, količina patenata, proizvodni kapaciteti, produktivnost i brojnost visoko tehnoloških javnih kompanija.
Iako je do nedavno u većini biznisa gotovo podrazumevano da posao često nije prijatno iskustvo, u poslednje vreme se podiže svest o značaju zadovoljstva zaposlenih, jer se direktno odražava na produktivnost.
Većina zaposlenih i poslodavaca mašta o tome da se na radnom mestu oseća priznato i uvaženo. Ideal kome često težimo ne samo u poslovnom, već i u opštem društvenom kontekstu jeste jednakost.
Mnoge knjige su napisane na temu kako biti uspešan preduzetnik. One nude pregled veština, tehnika, modela i različitih tajni kako uspeti. Ono što je zanimljivo, a što se ne može naći u knjigama, niti čuti na seminarima ili studijama, jeste jedna važna stvar – sanjarenje, maštanje, nove ideje. Ako ste i sami preduzetnik ili ste imali prilike da upoznate neke od njih, znate koliko se oni međusobno razlikuju.
Ukoliko ste odlučili da kreirate newsletter – periodičnu publikaciju koja se šalje pretplatnicima (danas uglavnom putem e-maila) a niste sigurni kako to da izvedete, imamo nekoliko saveta za vas.
Postojati na tržistu znači dobro prodavati svoj proizvod ili uslugu. Sve zvuči tako jednostavno i logično,a svako ko poseduje novi biznis ili pokušava da svoj prilagodi novim uslovima prodaje, ima osećaj kao da svakog dana odlazi na bojno polje sa konkurencijom u želji da dođe do što više prodajnih prilika.
BašBrush – svojim konceptom između slikarstva i grafita, pogodan je za široku paletu projekata i idealan izbor za osveženje poslovnog i životnog okruženja.
Mnogi mali i srednji biznisi se suočavaju sa problemom kako da plate zaposlenima prekovremeni rad. To pitanje se postavilo posebno u novonastalim uslovima, kada je poslovanje i isplaćivanje plata postalo otežano.