Svi pričaju o : RISH Shoes
Brend Rish shoes već tri generacije potvrđuje svoj kvalitet izrađujući samo najkvalitetniju, ručno rađenu obuću.
Brend Rish shoes već tri generacije potvrđuje svoj kvalitet izrađujući samo najkvalitetniju, ručno rađenu obuću.
Digitalna era u kojoj živimo ne samo što je drastično promenila način na koji svakodnevno funkcionišemo, istražujemo i poslujemo, nego je sa sobom donela i jednu novu vrstu potrošača.
Čak je i preduzetnik i „bizMismen„ iz sjajnog skeča Mićka Ljubičića produhovljeniji od onih koji kažu da su im ciljna grupa – svi! U ovoj sjajnoj minijaturi Mićkov preduzetnik, kada ga pitaju da li sprovodi istraživanje tržišta kaže naravno da sprovodi istraživanje da vidi koje su mašine najjeftinije, ako je najjeftinija mašina za hranu za bebe, on će nju da kupi i samo će da pravi ‘ranu za bebe‘!
Istraživanja tržišta su neophodna za donošenje dobrih poslovnih odluka. Od odluke da li uopšte pokrenuti posao u nekoj oblasti, pa do sofisticiranih odluka koje će doprineti širenju poslovanja – marketinška istraživanja znatno će olakšati odlučivanje.
Koliko god da je dobra ideja koju imate za pokretanje sopstvenog posla, neće biti dovoljna da ga pokrenete ukoliko ne obezbedite adekvatna novčana sredstva. Najbolje je, za početak poslovanja, da imate nešto ušteđevine, jer ćete tako izbeći da se opteretite kamatama i dugovima od samog početka.
“Prodaja je komunikacija vrednosti. Da prodaš vrednost, komuniciraj vrednost.”- Boško Toskić
Domaće kompanije ulažu u informacione tehnologije u proseku tek petinu onoga što ulažu kompanije u Evropskoj uniji, što nije ohrabrujuće, imajući u vidu da je IT nosilac rasta privrede i digitalne transformacije, ukazuju u Inicijativi „Digitalna Srbija“ koja se zalaže za transformaciju Srbije u digitalno društvo.
Saznajte sve funkcionalsti i mogućnosti koje vam nudi ovaj deo aplikacije.
Kada počinju svoj posao, preduzetnici imaju toliko toga o čemu razmišljaju i jedna od stvari koja im sigurno nije u prvom planu jeste osiguranje biznisa. Iako važna stavka, a kao što će se iz ovog teksta videti, za brojne delatnosti i obavezna, osiguranje je nešto na šta se gleda kao na mogućnost i trošak, a ne kao na nešto bez čega se ne počinje i investiciju koja se višestruko vraća.
Pokrenuli ste sopstveni posao, prvi klijenti su stigli, firma se polako zahuktala…
Početak privatnog posla za svakog preduzetnika, po pravilu, jeste stresan i oni se suočavaju sa brojnim nepoznanicama
„Stručnost ti pomaže da uđeš u igru. KOMUNIKACIJA ti pomaže da u igri pobediš.“ – Boško Toskić
Anđela Kocić, student elektronike i mikroelektronike na Elektronskom fakultetu u Nišu, nema problem sa sluhom i niko iz njene bliže okoline nema takav problem. Jedan nesrećan događaj, međutim, pomogao je Anđeli da se sa tom zajednicom neraskidivo poveže.
Društveni mediji predstavljaju odličnu alatku za vaš biznis, bilo da ste na samom početku ili već poslujete više godina, te zato čine neizostavan deo svakog marketinškog plana. Velike kompanije, mala preduzeća, pojedinci I inovativni start-apovi – svoje potencijalne klijente danas traže na društvenim mrežama.
Ideja je bila originalna, biznis plan uverljiv i kredit je odobren. Firma sada i zvanično radi i sve što nam ostaje jeste da se posvetimo planovima za razvoj posla. Stvari, nažalost, nikada nisu toliko jednostavne i svaki preduzetnik biće suočen sa gomilom novih termina koji često mogu da budu višeznačni i zbunjujući. Iako je konkurencija u tom smislu jaka, jedan od takvih termina jeste amortizacija.