Optimizacija troškova u poslovanju
Ukoliko razmatrate optimizaciju troškova tek u trenutku kada je vaš biznis već u krizi, izvesno je da kasnite sa uvođenjem ove mere.
Ukoliko razmatrate optimizaciju troškova tek u trenutku kada je vaš biznis već u krizi, izvesno je da kasnite sa uvođenjem ove mere.
U današnje vreme neretko čujemo pozive na odgovorno ponašanje. Odgovornost se zahteva u različitim aspektima života.
Konačno ste ostvarili svoj životni cilj i osnovali vlastitu firmu. Uložili ste svu svoju ušteđevinu, ili njen dobar deo, završili ste neophodnu papirologiju i prvi rezultati su već na vidiku.
Kada se pomene likvidacija ili stečaj jasno je da je reč o kraju jednog poslovanja. Međutim, između ta dva procesa postoje važne razlike.
Porezi su najvažniji izvor budžeta i bez njih država ne bi mogla da funkcioniše i finansira javna dobra i zajedničke potrebe kao što su obrazovanje, zdravstvo, javni red i mir, zaštita privatne svojine i prava građana, infrastruktura, odbrana i slično.
o obračunatom porezu samooporezivanjem i pripadajućim doprinosima na zaradu, odnosno drugu vrstu prihoda od strane fizičkog lica kao poreskog obveznika objavljen je u „Službenom glasniku RS“, broj 27/2019 i stupio je na snagu 20. aprila 2019. godine.
Žene u biznisu se suočavaju s preprekama vezanim za tradicionalne rodne uloge, jer bez obzira na to koliko poslovnih obaveza, sastanaka i dogovora da ih čeka, one su i dalje te koje u najvećoj meri obavljaju takozvane neplaćene poslove koji se vezuju za domaćinstvo i brigu o porodici.
Ako razmišljate o tome da postanete deo porodičnog biznisa, za početak se zapitajte kako se slažete sa svojom porodicom. U slučaju da vam je prva asocijacija na nedeljni ručak svađa bez opipljivog razloga, porodični biznis možda i nije pravo rešenje za vas.
Uredbom se utvrđuje Program podsticanja razvoja preduzetništva kroz finansijsku podršku za početnike u poslovanju u 2019. godini, stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u „Službenom glasniku“ (19.01.2019.) a za realizaciju Programa namenjeno je 200 miliona dinara.
Poslovni inkubatori su organizacije koje startup-ovima i novoosnovanim kompanijama pružaju podršku u ranim fazama razvoja.
Kompanije se pored oštre konkurencije na tržištu roba i usluga susreću i sa izazovima na savremenom tržištu rada vezanim za obezbeđivanje odgovarajućih kadrova.
Mnogi imaju inspiraciju za interesantne biznis predloge, ali malo preduzetnika skupi hrabrost da se upusti u tu avanturu.
Mladi preduzetnici, milionske investicije, inovacije, razvoj naprednih ideja… i još mnogo cool reči su jasna asocijacija za jedan od fenomena današnjice – start-up!
Rad van kancelarije predstavlja “najpametniju menadžment strategiju svih vremena – pametniju čak i od davanja privatnih kancelarija” – deo je rezultata istraživanja sa Univerziteta Stenford iz Kalifornije. Ispitivanje na temu produktivnosti i zadovoljstva zaposlenih obuhvatilo je više od 47 000 zaposlenih u stalnom radnom odnosu, a između ostalog pokazalo je da je idealna kombinacija ona koja donosi povećanje prihoda uz smanjenje troškova. Da li je to zaista izvodljivo?
Da je dobra ideja prvi i najvažniji korak u izgradnji uspešnog biznisa, dokazuje priča sa momcima iz kompanije Dronvertising.