Kada burger postane „heftalica“ i napravi marketinški bum
Znate ono kad ljudi kažu: Ma, ime ništa ne znači. Zovi me i loncem samo me nemoj razbiti.
Znate ono kad ljudi kažu: Ma, ime ništa ne znači. Zovi me i loncem samo me nemoj razbiti.
Teško je zamisliti da postoji osoba koja nikada iz prodavnice nije izašla sa okruglom, plavom kutijicom. Malo je veća verovatnoća da su pretežno u pitanju žene…
Od relativno nedavno počela sam oko sebe da okupljam ljude koji se, u kontekstu ličnog brenda, ne mogu nazvati nikako drugačije nego buntovnicima.
Nijedan sport nije lagan, ali postoje sportovi koji se malo razlikuju od ostalih.
Poput čarobnog štapića, muzika ima neopisivu moć da pokreće i opušta ljude, navodi ih da misle i da se ponašaju na određen način.
Da li i vi obožavate kad imate posla sa bankarskim dilovima? Pa vas za onim uglancanim, lepo dizajniranim stolovima zaspu gomilicom stranih reči i izraza – na primer, eskont menica? Baš nekako zvuči fensi.
U 1980-im, Stiv Džobs postao je poznat po inovativnim idejama i Apple II i Macintosh računarima koji su promenili doživljaj računara.
Nike je poznat širom sveta po svojoj atletskoj obući, odeći i modnim dodacima. Njegov kultni logo „swoosh“, slogan „Just Do It“ i naziv „Nike“ su sinonimi za sport i aktivan način života. Ali kako je nastalo ime Nike, logo i slogan?