Intervjui

marmade 01
Biznisi /

Marmade keramika:
Iskrenost i toplina utisnuti u glinu

U svetu u kojem je sve brže, uniformisanije i digitalnije, priča Marije Popović i njenog brenda Marmade podseća nas na to koliko je važno zadržati dodir sa stvarnim, opipljivim stvarima. Marija je prešla iz sveta grafičkog dizajna, ekrana i kompjutera, u potpuno novi medij, gde glina, voda i vatra diktiraju ritam dana. Na njenim kreacijama jasno se vide tragovi strpljenja, fokusa i ljubavi prema radu rukama. Svaki komad koji izađe iz njene radionice je priča o pokušajima, greškama i upornosti, ali i želji da se stvori nešto što će trajati duže od trenutka. Možda je to šolja iz koje se svako jutro pije kafa, činija koja ima svoju priču ili tanjir koji prkosi prolaznosti trendova, svakako nešto što je autentično njeno i jedinstveno.

Pročitajte intervju
djordje nedeljkovic 01
Priče lidera /

Đorđe Nedeljković:
Osiguranje ne menja sudbinu, ali menja posledice

Đorđe Nedeljković je ovlašćeni zastupnik u osiguranju, koji već devet godina pomaže porodicama, pojedincima i preduzetnicima da steknu finansijsku sigurnost i mir kroz planirano i odgovorno upravljanje rizicima, a mnogi ga znaju sa interneta kao Štedljivka. Iako nije planirao da se bavi ovom profesijom, upravo ga je lično iskustvo nesigurnosti i poslovnog promašaja pre gotovo deceniju usmerilo ka oblasti u kojoj danas nalazi svoj poziv, a ne samo posao. Za njega osiguranje nikada nije prodaja polise, već razgovor o životu, poverenju i odgovornosti – o onome što ostaje iza nas.

Pročitajte intervju
mndental 01
Biznisi /

MND Dental:
Od porodične tradicije do savremenih stomatoloških rešenja

Kažu da je “osmeh ključ koji otvara sva vrata”. Upravo zato, u stomatološkoj ordinaciji MND Dental veruju da osmeh zaslužuje najbolju negu. Ordinaciju vodi dr Nataša Mratinković, specijalista ortopedije vilica sa više od 25 godina iskustva, koja je svoj posao pretvorila u spoj znanja, tehnologije i strasti. MND Dental je prepoznatljiv u oblasti ortodoncije, nudeći fiksne aparate, Myobrace terapiju, ali i Invisalign folije, koje predstavljaju najmodernije rešenje za ispravljanje zuba.

Pročitajte intervju
rent a porter 01
Biznisi /

Rent-a-Porter:
Iznajmljivanje dizajnerskih haljina, blejzera i aksesoara

Kristina Zuliani je ekonomistkinja koja je svoj preduzetnički duh pretočila u ideju da ženama ponudi drugačiji odnos prema modi. Nakon iskustva sa švajcarskim startapom u Beču, shvatila je da budućnost mode ne leži u kupovini i gomilanju garderobe, već u njenom deljenju i višestrukom korišćenju. Tako je nastao Rent-a-Porter, održivi koncept iznajmljivanja odeće i aksesoara, koji ženama omogućava da od glave do pete pronađu savršenu kombinaciju za svaku priliku: od poslovnog događaja do glamurozne večernje svečanosti. Suština ovog brenda je da pruži osećaj luksuza i svežine, a da pri tom štedi i novac i prostor u ormanima svojih klijentkinja.

Pročitajte intervju
harmonia 01
Biznisi /

Organic+:
Inovativno organsko đubrivo za biljke u saksiji

Organic+ je 100% organsko đubrivo koje je nastalo kao kombinacija naučne preciznosti i jednostavnosti upotrebe. Ovo inovativno rešenje za ishranu saksijskog bilja razvijeno je kao diskretno i čisto rešenje koje biljkama obezbeđuje hranu direktno u zonu korena, neutrališući sve komplikacije. Proizvod je rezultat vizije kompanije Harmonia Technologies iza koje stoji dr Nedeljko Milosavljević, zadužen za strategiju i komercijalizaciju, i njegovog poslovnog partnera, MSc Marka Kostića, stručnjaka sa preko 17 godina iskustva u razvoju i proizvodnji bio-đubriva.

Pročitajte intervju
happyteam 01
Biznisi /

HappyTeam frizerski salon:
Kad žena padobranac pronađe frizerske makaze

HappyTeam frizerski salon već 17 godina piše svoju priču o posvećenosti i ljubavi prema frizerskom zanatu. Nakon dugogodišnjeg rada na Slaviji, ove godine preseljen je u sam centar Beograda, u modernu oazu u Prizrenskoj ulici. Vlasnica salona, Ana Vujčić, frizerka sa više od 20 godina iskustva, ušla je u ovaj posao gotovo slučajno, ali je vremenom izgradila stabilan brend, stekla verne klijente i stvorila prepoznatljiv prostor. Njena priča nije samo priča o frizerskom poslu, već i o istrajnosti, učenju i stalnom usavršavanju.

Pročitajte intervju
branimir gajic 00001
Priče lidera /

Branimir Gajić:
Od Infostuda do Inspira grupe – 25 godina uspešne digitalne porodice biznisa

Branimir Gajić je suosnivač i direktor Inspira grupe, vodeće internet kompanije u Srbiji koja obuhvata šest biznisa u oblastima zapošljavanja, automobilizma, nekretnina i osiguranja. Put je započeo 2000. godine, kada je zajedno sa sestrom i prijateljima pokrenuo Infostud kao studentski sajt. Tokom 25 godina poslovanja, Infostud je prerastao u Inspira grupu – ekosistem sa preko 300 zaposlenih i brendovima poput Infostud sa pet podbrendova, Polovni automobili, 4zida, Osiguranik, Internet prodaja guma, Prodaja delova i Autohub, koje svakodnevno posećuje oko 500.000 ljudi.

Pročitajte intervju
fanfare 01
Biznisi /

Fanfare:
Izrada savremenih scenografija epskih razmera

Pre više od tri decenije, Aleksandar Nikolić je pokrenuo malu radionicu štampajući balone za dekoraciju. Radoznalost i hrabrost da istražuje vodili su ga ka tome da otvori vrata ka kreiranju umetničkih instalacija. Danas, zajedno sa ćerkom Minom Nikolić i timom posvećenih saradnika, brend Fanfare okuplja dizajnere, umetnike i vešte majstore. Spojem različitih znanja i iskustava ovaj tim stvara scenografske elemente koji pomeraju granice mogućeg.

Pročitajte intervju
maia handmade 01
Biznisi /

MAIA.Homedress:
Kreacije od svile koje ispunjavaju snove

MAIA.Homedress je mala beogradska manufaktura svilenih odevnih komada, koja je od male ideje, prerasla u prepoznatljiv brend. Iza ovog preduzetničkog poduhvata stoji Marija Ivković koja je, zajedno sa suprugom Aleksandrom, izgradila je MAIA.Homedress zahvaljujući svom marketing znanju, pedantnoj izradi i oslanjanju na vrhunsku svilu i tim krojača koji je savladao francuske šavove. Na ovaj način Marija je kreirala „pidžame” koje nisu odevni predmet za spavanje, već elegantni kompleti koji se nose kao odelo.

Pročitajte intervju
locass 01
Biznisi /

Locass:
Kožna galanterija sa pečatom tri generacije

Locass je zanatska radionica za izradu kožne galanterije, čija priča traje više od sedam decenija. Temelje porodične tradicije je započeo deda Vladimira Lokasa, koji je treća generacija tašnera. On je očuvao vrednosti ručnog rada u koji je uneo savremeni dizajn i estetiku, stvarajući proizvode koji objedinjuju dugotrajnost i eleganciju.

Pročitajte intervju
Da li želite da besplatno dobijate sadržaj sa NašaMreža.rs direktno na Vaš email?
ivan tanaskovic 01
Priče lidera /

Ivan Tanasković:
eTrgovina je pitanje poverenja, a ne tehnologije

Ivan Tanasković, direktor eCommerce asocijacije Srbije, više od dve decenije aktivno učestvuje u razvoju digitalne trgovine i oblikovanju lokalnog tržišta. Kao jedan od pionira u ovom sektoru, danas stoji na čelu organizacije koja okuplja vodeće kompanije i institucije, sa ciljem da ubrza profesionalizaciju i podigne standarde domaće e-trgovine. Pod njegovim rukovodstvom, Asocijacija je pokrenula istraživanja, radne grupe i edukativne programe koji su postali ključna platforma za razvoj industrije.

Pročitajte intervju
keramika 01
Biznisi /

Škola keramike Lazar Rančić:
Kreativni beg od haotične svakodnevnice

Škola keramike Lazar Rančić je već gotovo dve decenije mesto gde se glina doživljava kao materijal za istraživanje i oslobađanje od stresa. Akademski keramičar u svom atelju ne meri brzinu, ne broji greške i ne traži savršenstvo – već pušta da se kroz glinu izrazite. Stoga, polaznici ostaju godinama, neki i decenijama, gradeći zajednicu koja je lišena bilo kakvog pritiska.

Pročitajte intervju
ciklobar 01
Biznisi /

Ciklo Bar:
Mesto na kome biciklisti piju kafu i grade zajednicu

U srcu Novog Beograda, baš među blokovima, nastao je Ciklo Bar. Mesto koje je mnogo više od kafića. Osmislile su ga Jovana Petrović, bivša programerka i strastvena biciklistkinja, i Itana Golubović, ugostiteljka i producentkinja, sa željom da u Beograd donesu koncept „velo kafea“ i prilagode ga lokalnom duhu. Njihov zajednički poduhvat od početka ima jasnu misiju: da spoje duh biciklizma, lokalne zajednice i društveni angažman u jedan društveno-koristan koncept. Ciklo Bar je postao tačka okupljanja onih koji vole biciklizam, ali i onih koji podržavaju ekološke vrednosti, kulturne sadržaje i solidarnost.

Pročitajte intervju
eden 01
Biznisi /

Eden Origin:
Lavanda iz Čačka pretočena u liker snova

Ana Tomašević i Bojan Milenković su brat i sestra iz Čačka koji stoje iza brenda Eden Origin, male porodične proizvodnje lavande i jedinstvenog likera od ove aromatične biljke. Iako oboje dolaze iz različitih sfera – Ana iz nevladinog sektora, a Bojan iz sveta startapa – odlučili su da se povežu sa zemljom, prirodom i kreativnošću kroz pokretanje sopstvenog biznisa. Njihova lavanda, uzgajana ručno i bez hemije, u srcu Šumadije pretočena je u jedinstveni liker koji se danas koristi u brojnim koktel-barovima širom Srbije.

Pročitajte intervju
shirocco 01
Biznisi /

Shiroco:
Modne kreacije koje osluškuju materijale

U svetu mode gde se trendovi smenjuju brzinom svetlosti, postoji jedno mesto koje prati svoj put. To je radionica brenda Shiroco, iza kojeg stoji Ana Jakovljević, umetnica koja se nakon sedam godina pauze vratila svojoj životnoj strasti – tekstilu. Ana je stvorila brend „za svoju dušu“, koji zastupa svedenost, geometrijske forme i slobodu pokreta, dok istovremeno prkosi pravilima i odbija da se povinuje očekivanjima.

Pročitajte intervju
pinki kids 01
Biznisi /

Pinki Kids:
Dečja obuća sa veselim motivima za udoban i pravilan hod

Pinki Kids je porodična proizvodnja dečje obuće sa više od 60 godina tradicije, koju danas predvodi Goran Radisavljević. U ovoj radionici u Ostružnici nastaju dečje pantofle i sandalice, ali i ženska obuća, koja se nosi širom Balkana. Kod porodice Radisavljević sve počinje od prirodnih materijala i ručne izrade. Njihovi đonovi se ne kupuju, već se prave od ter gume i poliuretana, jer bezbedan i udoban korak mora imati čvrste temelje.

Pročitajte intervju