Izjava brenda (brand statement) – upoznavanje sa dodatkom autentičnosti
Kada ste poslednji put otišli na internet stranicu neke kompanije ili lidera, a da vam je odmah u startu bilo kristalno jasno sa kim imate posla?
Kada ste poslednji put otišli na internet stranicu neke kompanije ili lidera, a da vam je odmah u startu bilo kristalno jasno sa kim imate posla?
Jedna od najboljih stvari u vezi sa vremenenom u kojem živimo jeste to što postaje sve normalnije da pričamo o stvarima o kojima se do juče samo stidljivo ćućorilo.
Svako malo dođemo na neku biznis ideju, zaletimo se u mislima da je razrađujemo, ali se vrlo brzo pitamo: ma ko će, bre, to da kupi/plati/poželi?
Pojava veštačke inteligencije (AI) pokrenula je široku raspravu o njenim posledicama na tržište rada.
Pre nekoliko dana sam na Redditu pročitala mejl u kom je jedan čovek, nakon što je bio na intervjuu za posao, toj kompaniji poslao odbijenicu.
Kada neko kaže reč „mobing“, nesvesno čujemo „maltretira me šef“. Mobing nije samo to.
Zaposleni ili zaposlena ostvarili su se kao roditelji i vi biste želeli da ih kao poslodavac podržite u novoj ulozi.
Ima ljudi sklonih nesimpatičnim, ukorenjenim navikama – ne uvek, ali vrlo često – na primer, da čeprkaju po telefonu dok sa nekim razgovaraju oči u oči.
Discipline sličnog naziva mogu ponekad uneti zabunu u tumačenja.
Naslov možda zvuči kao klikbejt, ali odražava suštinu promena koje se dešavaju pred našim očima. Promene ne dolaze preko noći, ali su trendovi koje postavlja mlađa populacija očigledni i neporecivi.
Svako malo u biznisu vidimo različite trendove, metodologije, moderne ili nove oblasti, a nekad i termine kojima gađa kako ko stigne (khm, digitalna transformacija; khm, Customer First; khm, agilnost; khm, AI… i mnogi drugi samo za poslednju deceniju).
Kada biste stali ispred jedne šume, verovatno ne biste odmah videli koliko u njoj ima stabala i krošnji. A onda kada zakoračite, postajete svesni manjih „delova“: jednog po jednog stabla drveta koja počinju da liče na šumu kada izniknu jedno blizu drugog.
Verovatno ne postoji veći „red flag” od rečenice iz naslova. Izgovaraju je šefovi i menadžeri koji žele da podstaknu osećaj pripadnosti kod svojih zaposlenih, što samo za sebe uopšte nije loša stvar.
Dok pripremam ovaj tekst u miru dečje sobe koju sam delimično okupirao još od kovida, razmišljam kako ću ovih dana razgovarati na panelu Narodne Banke Srbije o instant plaćanjima. Da li je to neki čudni sinhronicitet ili teorija zavere kako bi većina naših zemljaka pomislila, prosudite sami.
Pravilnikom o poslovnim knjigama i iskazivanju finansijskog rezultata po sistemu prostog knjigovodstva („Sl. glasnik RS“, br. 140/2004 i 44/2018 – dr. zakon), propisana je obaveza ugostitelja da vode poslovne knjige po sistemu prostog knjigovodstva, i u okviru toga posebnu evidenciju u okviru Liste dnevnog prometa ugostitelja (DPU).
U dinamičnom svetu marketinga vizuelni sadržaj je od najveće važnosti. Prava slika može učiniti da se vaše poslovanje istakne u pretrpanom tržištu, ali troškovi dizajnerskih radova i stock fotografija mogu brzo isprazniti vaš budžet.