Podaci (o korisnicima) su blago
Podaci su srž svakog sistema, pa i onog za upravljanje odnosa sa klijentima (CRM – Customer Relationship Management).
Podaci su srž svakog sistema, pa i onog za upravljanje odnosa sa klijentima (CRM – Customer Relationship Management).
Kao mali preduzetnik, verovatno ste već čuli za termin „CRM“, ali postoji dobra šansa da niste sasvim sigurni šta on znači i kako vam može pomoći.
“Objasni mi kada je firma odgovorna prekršajno, a kad krivično. Ali, onako, da te razumem odmah“, reče jedan preduzetnik, tvrdeći da ovo zanima i svakog drugog preduzetnika.
Kad čovek ima korporativnu karticu, oseća se nekako silno. Zadigne malo torzo, zategne se i pomisli kako je on, ipak, neka važna faca, respektabilna.
Usvajanje Opšte uredbe o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR) izazvalo je pažnju bez presedana, kako u Evropskoj uniji, tako i u našoj zemlji među kompanijama…
Bio je petak, kasno popodne. Zazvonio mi je telefon u trenutku dok sam nešto čitala. Nepoznat broj.
Ako ste proizveli neke proizvode ili pružate usluge, da biste opstali na tržištu i poslovali uspešno, neophodno je da ih prodate.
Vremena kada je jedini mogući način funkcionisanja u organizacijama bio onaj koji je podrazumevao princip „Ćuti i radi šta ti se kaže” polako odlaze u istoriju.
Da li želite da ChatGPT postane vaš lični istraživač ili možda čak i pretraživač na internetu?
Vođen devizom da se određene teme same nameću i pokazujući sjajnu dozu fleksibilnosti, za novi tekst biram veoma aktuelnu temu u svetu plaćanja.
Pružanje pomoći na radnom mestu u Republici Srbiji došlo je u fokus 2016. godine, sa donošenjem (tada) novog Pravilnika o načinu pružanja prve pomoći, vrsti sredstava…
Iako Zakon o zaštiti potrošača nije nov, nije se mnogo radilo na upoznavanju javnosti sa njim, pa je on kod nas nedovoljno jasan i od strane trgovaca i samih potrošača.
Verovali ili ne, korisnička podrška ima i neke super moći. Kod kompanija koje su istinski fokusurane na korisnike one su deo njihovog “bića”.
Živo zdravo, dobri moji! Nastavljamo dalje sa berzom, nema odmora sve dok od vas ne napravimo milijardere.
Danas se, hvala svim silama kosmosa, o mentalnom zdravlju priča više nego ikada ranije. Pre samo nekoliko godina, a kamoli decenija, to nije baš bilo tako, sigurno se sećaš.
Korisnička podrška je neizostavan element poslovanja danas.