Ključni elementi dobre biografije (CV-a)
Dobro osmišljena i napisana radna biografija (CV) je temelj za kreiranje interesovanja kod poslodavaca koji povećava mogućnost da Vas pozovu na razgovor za posao.
Dobro osmišljena i napisana radna biografija (CV) je temelj za kreiranje interesovanja kod poslodavaca koji povećava mogućnost da Vas pozovu na razgovor za posao.
Spojivši ljubav prema uređenju enterijera i biljkama Jovanka Todorović posvetila se ozelenjavanju sivih i monotonih prostora i osnovala brend Mossart Belgrade.
Prepoznajući potrebu za razumevanjem digitalnog marketinga Ivana Bogdanović je pokrenula profil Digitalna krofna na kom nesebično deli svoja znanja i odgovore na važna pitanja koja zanimaju sve one koji svoje poslovanje baziraju na onlajn platformama i društvenim mrežama.
Vinarija Aleksić je porodična, ženska, preduzetnička priča sestara Aleksić koja već dugi niz godina kontinuirano radi na izuzetnim kolekcijama vrhunskog vina poznatog i prepoznatog po svom ukusu, ali i po specifičnom dizajnu.
Bolovanje zbog zaražavanja koronavirusom je ujedno kontroverzna i tabu tema. Moj utisak, kao operativca koji se skoro svake nedelje susreće barem jednom s ovim pitanjem, jeste da se virus koristi kao pregradni zid između tri strane.
Naša mreža izabrana je u „Top 50 najboljih onlajn stvari“ u prethodnoj godini prema izboru renomiranog magazina PC Press.
Za vlasnike malih i srednjih biznisa pronalaženje efikasnih načina za finansiranje poslovanja je najvažniji zadatak svakog radnog dana. Da budemo iskreni, verovatno i tokom onih neradnih, jer ako je potrebno omogućiti poslu zamah za rast, recimo na početku, nijednom privredniku nije lako. Zbog toga su preduzetnici stalno u potrazi za načinima da smanje troškove koji neće naštetiti kvalitetu proizvoda ili usluga.
Mnogo je vlasnika malih biznisa koji trenutno nemaju budžet za angažovanje osobe koja bi im vodila naloge na društvenim mrežama, već to čine sami. Kako bi povećali posete svojim profilima, neki su već savladali platformu Canva, koja je u stvari besplatan program za grafički dizajn i kreiranje vizuala za društvene mreže.
Google My Business (GMB) je besplatan Google alat koji je namenjen lokalnim biznisima i omogućava im da upravljaju načinom na koji se pojavljuju na rezultatima Google pretrage i na Google Maps platformi.
Mali biznisi koji tek počinju svoje putovanje na društvenim mrežama mogu mnogo da nauče iz primera koji pokazuju kako se gradi imidž unutar niše, odnosno ciljne grupe koju gađate.
Tokom pandemije broj prijavljenih na onlajn kurseve koje nude, primera radi, Coursera i edX drastično je skočio. Coursera je u 2019. godini imala 9 miliona novih korisnika, dok ih je u 2020. dobila preko 30 miliona!
U današnje vreme digitalnih načina oglašavanja, većina brendova/vlasnika biznisa shvatilo je važnost stvaranja emocionalne povezanosti sa kupcima/klijentima, jer se, upravo na taj način, gradi lojalnost. Zato je razumevanje vaše ciljne grupe od izuzetnog značaja, da saznate šta im je važno, šta su njihovi problemi i kako vi možete da im pomognete, da razumete šta motiviše lojanost vaših kupaca/klijenta. I verujte, iz iskustva znam da nisu to uvek samo dobri rezultati, već pre svega lični odnos koji je izgrađen tokom vremena.
Ukoliko imate poteškoće da konvertujete veći broj kupaca, povećate prihode, stabilno poslujete u kontinuitetu, u praksi se pokazuje da se to često događa zbog nemogućnosti da se sagledaju podaci koji su relevantni za biznis, pogrešna marketinška kampanja i ciljna grupa kojoj se obraćate, kao i brojni drugi razlozi. Postoji jedna aplikacija koja može da pomogne da se ove prepreke prevaziđu – KISSMetrics.
Godina za nama bila je veliki test rezilijentnosti za male i srednje biznise.
Priče o dobrim biznis praksama mogu da inspirišu ljude koji žele da pokrenu svoju poslovnu priču, a prazničnom periodu pažnju posvećujemo pričama koje zahtevaju organizaciju podjednako kompleksnu kao neki privatni biznis, ali su zasnovane na želji da učine nešto dobro za svoju zajednicu.
Svi volimo da nas poseti Deda Mraz i ispuni nam praznične želje. Kako ima mnogo dece i mnogo želja, Deda Mraz je zaposlio tri neverovatne devojke iz Novog Sada da mu pomognu bar u jednom segmentu tog posla.