Biznis teme

4oAHDip8
Arhiva /

5 saveta kako da povećate produktivnost u proizvodnji hrane

Naša Mreža

Vođenje kompanije za proizvodnju hrane sa zadatkom da sirove poljoprivredne materijale transformiše u međuproizvode ili finalne proizvode savršene za potrošnju nije lak podvig. Razlog je brz razvoj ove industrije, što je privuklo nove igrače. Štaviše, ovo je dovelo do toga da je ova unosna industrija postala izuzetno konkurentna. Sa ovom promenjivom dinamikom, najbolje je primeniti strategije koje mogu pomoći da poboljšate vašu efikasnost i produktivnost u proizvodnji hrane kako biste ostali konkurentni. Na ovaj način ćete moći da smanjite troškove i povećate profitnu maržu. Evo nekoliko načina na koje možete da postignete ovaj cilj.

Saznajte više
4k8Crjpp
Arhiva /

Internet saobraćaj nastavlja da raste – Kako do najpouzdanije mreže?

Naša Mreža

U prvom kvartalu ove godine u Srbiji nastavio se trend rasta mobilnog internet saobraćaja i dosegao je, prema izveštaju RATEL-a -184,4 miliona gigabajta. To je još jedna potvrda sve većeg upliva digitalizacije u privatni i poslovni život, kao i podsetnik vlasnicima biznisa da i poslovanje sve više zavisi od kvaliteta mreže operatora za čije su se usluge opredelili. Prema najnovijem izveštaju nezavisne kompanije iz Londona Opensignal, jedna mobilna mreža ima najbolji mobilni internet u Srbiji.

Saznajte više
GhgAOXjU
Arhiva /

Benefiti istraživanja tržišta za mala i srednja preduzeća

Naša Mreža

Iako mnogi vlasnici malih i srednjih preduzeća veruju da je istraživanje tržišta najbolje prepustiti velikim kompanijama, ovo ne može biti dalje od istine. Istraživanje tržišta nudi preduzećima bilo koje veličine priliku da bolje razumeju potrebe i želje svoje publike kako bi mogli efikasnije da usmere svoje poruke na potrošače koji žele da pronađu njihove proizvode. Postoji niz prednosti koje proizilaze iz istraživanja tržišta, a navodimo neke od osnovnih.

Saznajte više
ewZF5tlX
Arhiva /

Kako da izgledom prodavnice privučete više kupaca?

Naša Mreža

Najčešći scenario koji se dešava vlasnicima prodavnica jeste da kada kupci uđu u radnju kažu „ništa, samo razgledam”. Ovo se verovatno i vama dešavalo kada ste se našli u takvoj ulozi, pa ste procenjivanjem ponude, cena, enterijera, čistoće, rasporeda robe i ostalih parametara kreirali ukupan utisak. Mnoštvo faktora utiče na formiranje odluke da li će neko kupiti od vas. Faktore koje smatramo da najviše utiču na odluku o kupovini, obrazložićemo u nastavku.

Saznajte više
Da li želite da besplatno dobijate sadržaj sa NašaMreža.rs direktno na Vaš email?
TEeFFgSG
Arhiva /

Cyber napadi sve češći – šta svaki vlasnik biznisa treba da uradi?

Naša Mreža

Gubitak poslovnih podataka jedna je od najvećih pretnji po poslovanje kompanija, ali i manjih firmi, tako da su mere cyber zaštite postale must have. Tokom poslednje dve godine, najviše kao posledica koronavirusa i sve većeg online poslovanja, ali i sadašnje situacije u Ukrajini, zvaničnici širom sveta upozoravaju na povećan broj cyber napada koji mogu da „zakače“ i one koji misle da njihovi poslovi nisu atraktivni hakerima. A atraktivnost nema ništa s tim, već je pitanje i da li ste slučajno dospeli u nečiju zlonamernu „mrežu“, za šta su šanse sve veće.

Saznajte više
YJWqZ8xe
Arhiva /

8 praktičnih saveta za bolje povezivanje sa kupcima

Naša Mreža

Fokus na kupca će značiti različite stvari za različite kompanije. Dakle, izuzetno je važno da imate kristalno jasnu predstavu o tome šta je fokus na kupca i šta to znači u smislu vašeg poslovanja. Mnoge kompanije pominju „fokus na kupca“ u svojoj viziji i izjavama o misiji, ali to nije dovoljno. Ključno je znati šta ove izjave znače i kreirati strategije u skladu s tim.

Saznajte više