Svi pričaju o Šumska tajna
Izgraditi uspešnu poslovnu priču nije lako, ali postoje stvari koje vam mogu pomoći pri tome.
Izgraditi uspešnu poslovnu priču nije lako, ali postoje stvari koje vam mogu pomoći pri tome.
Korona virus je poremetio sve nas. Zdravstvena kriza izazvana ovim virusom dotakla je sve segmente života, pa se tako oslikala i na porodicu i dom. Atmosfera u kojoj živimo se drastično promenila, a samim tim je transformisala i na naš odnos prema poslu.
Jedno je sigurno, kvalitet je ono što zadovoljava sve očekivane potrebe kupaca, a da bi se održao danas, u vreme otežanog snabdevanja sirovinama, potrebno je da se unesu novine u samu proizvodnju.
Proteklih par nedelja na adresu Agencije za privredne registre (APR) stižu pitanja velikog broja privrednih subjekata kojima je stigao dopis sa pozivom da se upišu u „Privredni-registar.rs“. Na uplatnicama, priloženim uz dopis, odštampan je iznos od 4.500 dinara, uz obaveštenje da će naknada za upis u „Privredni-registar.rs” biti uvećana na iznos od 15.000 dinara, ukoliko se uplata ne izvrši do 12. oktobra 2020. godine.
Tržište rada se svakodnevno menja. Tokom Covid-19 krize osetili smo snažan udarac na nama poznat svet, a tek se spremamo da vidimo dugoročne posledice ovog socio-ekonomskog potresa.
Ukoliko ste vlasnik biznisa, verovatno ste, tokom 2020. godine, shvatili da je vaša odgovornost prema zaposlenima dobila nove dimenzije. Dok su se neki poslodavci pokazali kao organizovani, empatični i spremni da izađu u susret potrebama svojih zaposlenih (zbog čega su zaslužili i lojalnost koja je u skladu sa veličinom krizne situacije), drugi su otkrili da su nepouzdani i nespremni da se nose sa izazovima.
U današnje vreme, jedan od preduslova za uspeh u privatnom poslu jeste analiza i osluškivanje tržišta tj. šta je korisnicima u tom trenutku najpotrebnije.
Najteže je sprovesti ideju u delo. To znaju svi koji su se ikada upustili u preduzetničke vode.
Produktivnost je ideal kome svi težimo i ne podrazumeva da radimo previše, nego da radimo pametno, tako da izvučemo svoj maksimum. Cilj, dakle, nije da obavimo što više zadataka nego da rezultati koje dobijamo budu korisni i za nas same i za projekte na kojima radimo.
Program za inovativna mala i srednja preduzeća i start-up kompanije sa područja Zapadnog Balkana
Program „Moja prva plata“ na Vajber zajednici , pruža mogućnost mladima bez radnog iskustva da obave praksu na konkretnim poslovima kod određenog poslodavca, kako bi stekli znanja, veštine i kompetencije za rad i na taj način povećali svoje mogućnosti za zapošljavanje.
Ušao je u istoriju kao prva aplikacija sa milijardu aktivnih korisnika, samim tim i velikim marketinškim potencijalom.
Pandemija koronavirusa dovela nas je do toga da počnemo da preispitujemo planove koje smo pravili, a koji su iznenadno propadali u novim okolnostima na koje nismo bili pripremljeni. Da li ovo znači da treba da odustanemo od pravljenja bilo kakvih dugoročnih biznis planova? Kratak odgovor je – ne. A evo i zašto.
Pozitivno iskustvo kupaca predstavlja veoma važan deo svakog poslovanja. Ulaganje u potrošače i njihovo zadovoljstvo uslugom postalo je dodatni trošak koji se podrazumeva i koji je dugoročno isplativ.
Internet prodaja u Srbiji već duže vreme beleži konstantan porast, a tokom pandemije Covid-19 rast je bio ogroman. Na talasu porasta online prodaje, nema ozbiljnijeg biznisa koji nije otvorio svoju internet prodavnicu. Sve više ljudi preferira brzinu i jednostavnost kupovine putem interneta u odnosu na obilazak prodavnica.
Dizajn i arhitektura dobijaju sve više na značaju širom sveta, a i na domaćem tržištu.