Preuzmite kontrolu nad vašim voznim parkom
Bez obzira na veličinu i bonitet vašeg preduzeća ili kompanije, i sami znate koliko je komplikovano i skupo održavanje i upravljanje voznim parkom.
Bez obzira na veličinu i bonitet vašeg preduzeća ili kompanije, i sami znate koliko je komplikovano i skupo održavanje i upravljanje voznim parkom.
11. aprila 2020. godine, na snagu je stupila Uredba Vlade Republike Srbije o utvrđivanju Programa finansijske podrške privrednim subjektima za održavanje likvidnosti i obrtna sredstva u otežanim ekonomskim uslovima usled pandemije COVID-19 izazvane virusom SARS-CoV-2.
Mera 7 IPARD programa, usmerena je na stvaranje novih mogućnosti za zapošljavanje u ruralnim područjima, a samim tim i smanjenje zavisnosti od poljoprivrede i poboljšanje kvaliteta i dostupnosti osnovnih usluga i infrastrukture.
Šta je prvo što većina preduzetnika radi pre nego što pokrene sopstveni biznis? Da li razgovara sa prijateljima? Da li istražuje tržište? Da li čita knjige? Da li otvara firmu?
Gotovo svi se radujemo reakcijama na društvenim mrežama.
Koronavirus je doneo velike gubitke celokupnoj poslovnoj javnosti. Mala i srednja preduzeća, koja su možda najteže podnela celokupnu situaciju, moraju da nađu način da svoj rad prilagode postojećem stanju i da pokušaju da vrate svoj biznis na nekadašnji nivo.
Popričali smo sa Bojanom Brkić, tvorcem brenda Boya Porcelain o tome koji su ključni aspekti za rast i razvoj ekskluzivnog brenda kao što je njen.
Veliki broj mladih preuzetnika se plaši da plasira svoje poslovanje na strano tržište.
Kriza koju je pokrenula pandemija koronavirusa promenila je naše potrošačke navike, ali i način poslovanja generalno. Biznisi koji su uspeli da se brzo prilagode situaciji su prebrodili prvi talas krize, ali se borba tu ne završava već ishod zavisi od budućeg odnosa sa potrošačima.
Kako kriza izazvana pandemijom koronavirusa odmiče, situacija se pogoršava, stvarajući sve dublje ekonomske potrese. Veliki broj ljudi već sada je pretrpeo gubitak posla ili smanjenje primanja, a analize kretanja na tržištu ne ukazuju na to da će se stanje u dogledno vreme popraviti. Naprotiv, možemo da očekujemo da će postati kritičnije.
Kako bi vaš posao mogao da raste i da se razvija, bitno je da ga na što bolji način prezentujete potencijalnim klijentima i saradnicima.
Uspeh transformacije poslovanja je integrisanje, naizgled, nespojivih segmenata poslovne priče.
Dobri planovi i projekti treba da budu merljivi, tako da je preporučljivo da proverite isplativost svake nove ideje i ulaganja.
Svet i ljudi u njemu su danas povezani više nego ikada. Roba se takođe prevozi sa jednog kraja planete na drugi.